ANWB Noodherstel Thuis
Voor snelle en betrouwbare hulp bij spoedreparaties
Je kunt thuis soms met vervelende of zelfs gevaarlijke situaties te maken krijgen. Zoals een verstopte riolering, water- of gaslek of afgebroken sleutel in de voordeur. Je hebt snel hulp nodig. Goed nieuws. Iedereen met een ANWB Opstalverzekering kan nu dag en nacht bellen voor hulp van onze servicedienst ANWB Noodherstel Thuis. Een betrouwbaar netwerk van vakspecialisten, met een duidelijke en eerlijke prijs.
Waarvoor kun je ANWB Noodherstel Thuis inschakelen?
Bel met Noodherstel via 088 - 2993112 voor alle schades die in onderstaand overzicht staan. Het gaat om schades die niet binnen de dekking van je ANWB Opstalverzekering vallen.
Probleem | Diensten |
Lekkage | Het oplossen van een waterlekkage in keuken, badkamer, toilet, etc. |
Ramen en deuren | Hulp bij buitensluiting, problemen met hang- en sluitwerk, inbraakrisico, klemmende deuren en ramen |
Elektriciteit | Reparaties bij spanningsuitval en kortsluiting |
Afvoer en riool | Het ontstoppen en repareren van afvoeren en riolering |
Gevaarlijke situaties | Het vastzetten van losse trapleuning, traptreden en loskomend sanitair |
Ongedierte | Het bestrijden van ongedierte |
Leidingen | Het verhelpen van lekkages aan water- en gasleidingen |
Daken | Noodmaatregelen nemen aan het dak |
Dakgootverstopping | Verwijderen van bladeren |
Hoe werkt Noodherstel Thuis?
Voor de uitvoering van de werkzaamheden werken we bij Noodherstel Thuis samen met onze partner MainPlus. Zij zorgen voor een goede oplossing van je probleem, met duidelijkheid vooraf over de kosten. Zo werkt het:
1) Melding: Je kunt een incident 24/7 telefonisch melden via 088-2993112. Indien er eerste hulp nodig is, zoals bij een gaslek, worden de hulpdiensten direct ingeschakeld.
2) Voorstel: Je ontvangt een voorstel voor de reparatie en de kosten hiervan.
3) Afspraak: Na akkoord op het voorstel, zet de medewerker van MainPlus alles in gang. Je ontvangt vooraf gedetailleerde informatie wanneer de vakspecialist langskomt voor de reparatie.
4) Uitvoering werkzaamheden: Bij aankomst legt de vakspecialist uit welke werkzaamheden er uitgevoerd zullen worden, maakt foto's en gaat aan de slag. Na afronding laat de specialist het werk zien en kun je tekenen voor akkoord.
5) Factuur: Als er een vervolg nodig is, dan stelt de vakspecialist hiervoor een nieuwe offerte op. Deze wordt gecontroleerd door MainPlus en met jou besproken. Bij akkoord wordt er een vervolgafspraak ingepland. Na afloop van alle werkzaamheden ontvang je een factuur.
Wat zijn de voordelen?
Met ANWB Noodherstel Thuis:
- Profiteer je van het betrouwbare netwerk van vakspecialisten van MainPlus
- Krijg je vooraf duidelijkheid over kosten en beslis je zelf of je hiermee akkoord gaat
- Kun je 24/7 in heel Nederland rekenen op hulp
Deel deze pagina