‘Kan ik de batterij zelf testen?’
Nee, de batterij is verzegeld en je kunt er met bijvoorbeeld een multimeter niet bij.
‘Kan ik de batterij van mijn tolbadge zelf vervangen?’
Nee, je kunt de batterij niet zelf vervangen.
‘Wat moet ik doen als de batterij van mijn tolbadge leeg is?’
Is de batterij van de Fulli-tolbadge leeg, dan lever je hem in bij een ANWB Winkel en vraag je een nieuwe aan. Of vraag online een nieuwe tolbadge aan via jouw account van Fulli. Houd in beide gevallen rekening met een levertijd van minstens 4 weken.
De fabrikant van de Maut1-tolbadge neemt na vier jaar contact met je op om de batterij van je tolbadge gratis te vervangen. Je kunt deze niet omruilen bij een ANWB Winkel of AREA-servicepunt.
‘Ik ben op vakantie en mijn tolbadge werkt niet. Wat moet ik doen?’
Ben je op vakantie in Frankrijk en is de batterij van je Fulli-tolbadge leeg? Dan ruil je hem kosteloos om bij de Area servicepunten in Frankrijk. Niet in de buurt van een Fulli-winkel? Kies dan bij de tolpoort voor een kaartje en betaal (contant of met creditcard) als je de tolweg weer verlaat.
Als je Maut1-tolbadge op vakantie niet meer werkt, kies dan bij de tolpoort voor een kaartje en betaal (contant of met creditcard) als je de tolweg weer verlaat. Neem contact op met Maut1 via jouw account voor het vervangen van de batterij.
Nieuwe tolbadge kopen?
Vergelijk beide tolbadges en kies welke voor jou het meest geschikt is.
Bestel tolbadge