Bij de ANWB staat alles in het teken om te helpen. Niet alleen bij pech of je vakantievoorbereiding, maar zelfs met de administratie rond je lidmaatschap of abonnement.
Wil je direct een factuur betalen? Dat kan in Mijn ANWB en in de Onderweg app. Heb je een vraag over betalen of je factuur? Geen zorgen, wij zijn er voor je.
Je pakket bekijken en/of wijzigen
- Wil je weten welke producten of diensten je hebt? Of daaraan iets wijzigen? Ga naar Mijn ANWB.
- Heb je een vraag over je wijziging? Bekijk de veelgestelde vragen.
- Meer informatie over je Wegenwacht service.
Tip: check je spamfolder. Soms komen onze e-mails daarin terecht.
Met drie simpele stappen voorkom je dit: voeg @anwb.nl toe aan je contacten, markeer onze e-mails als ‘geen spam’ en zet ANWB op de lijst van veilige afzenders. Zo mis je geen belangrijke informatie.
Staat je vraag er niet bij? Bekijk dan alle veelgestelde vragen.