We raden je aan de laatste versie van de app te gebruiken en je telefoon te updaten naar de meest actuele software versie. Zorg er ook voor dat jouw camera aanstaat. Het blauwe lampje aan de achterkant brandt dan. Heb je nog hulp nodig met jouw camera? Dan kun je met ons chatten in de Veilig van Huis app.
Het kan dat jouw camera niet helemaal goed staat. Let voor de beste werking op het volgende:
- Richt jouw camera niet op plaatsen waar het licht plotseling kan veranderen, zoals een raam, een lege muur of een spiegel.
- Richt jouw camera niet door een raam naar de straat om bijvoorbeeld jouw auto in de gaten te houden.
- Als je huisdieren hebt, richt de camera dan niet op plaatsen waar zij vaak voorbij lopen.
Wil je meer hulp bij het plaatsen van jouw camera? Lees dan onze gebruikershandleiding.
Alleen de mensen die je toegang geeft tot jouw huis in de app kunnen de beelden bekijken. Dit doe je door gebruikers uit te nodigen via de “Gebruikers” tab. De beelden zijn 100% privé. Onze medewerkers kunnen jouw beelden dus niet bekijken.
Zodra een bestelling het distributiecentrum verlaat, krijg je een e-mail met een track & trace code. Met deze code kun je via de website van PostNL zien waar je bestelling zich bevindt.
Je kunt de status van je bestelling ook volgen op de pagina Mijn aankopen in Mijn ANWB.
De camera kun je met de app inschakelen als je je woning verlaat. Deze kun je ook via de app uitschakelen als je thuiskomt. Dit kun je automatisch regelen met behulp van ‘Alarm automatisch inschakelen’. Deze mogelijkheid vind je onder de instellingen. Dan wordt de apparatuur automatisch ingeschakeld als je de woning verlaat en uitgeschakeld als je weer thuiskomt.
Deel deze pagina