Facturen en betalen

Soms roept een nieuwe factuur vragen op. Hier vind je alles over je factuur, de betaalmogelijkheden en het incassotraject. Je factuur kun je ook altijd inzien in Mijn ANWB.

Contoleer voor de zekerheid je openstaande bedragen op Mijn ANWB.  Let op: facturen m.b.t. hulpverlening staan hier (nog niet) op.

Heb je wel betaald maar is de betaling niet correct verwerkt? Controleer dan bij de bank wanneer het is afgeschreven en of het is overgemaakt naar de ANWB reknr: NL73 RABO 0333 0033 30. Is dit het geval? stuur zo snel mogelijk een kopie van het betalingsbewijs op. Dit mag via het contactformulier of naar ons postadres:

ANWB Leden Service Center
t.a.v. ledenadministratie
Postzone H1C
Postbus 93200
2509 BA Den Haag

 

 

Vervelend dat het bedrag niet klopt. Gaat het om je lidmaatschap of de Wegenwacht? De huidige tarieven kun je direct controleren. Heb je onlangs misschien een dienst opgezegd of iets gewijzigd? Dan ontvang je automatisch een nieuwe factuur (dit duurt maximaal twee weken). Een wijziging kan invloed hebben op de looptijd van je contract en dus ook op het bedrag op je factuur. Bekijk je facturen Mijn ANWB. De laatste wijzigingen zijn hier binnen 24 uur verwerkt. 

Handig ! bekijk de uitleg video's over facturen na wijziging.

Heb je een factuur gekregen anders dan voor je lidmaatschap of  Wegenwacht?  Neem dan contact op met het telefoonnummer op de factuur. Deze staat meestal rechts boven vermeld.

Waar gaat je vraag over?

Hoe kan ik betalen?

Tarieven en Voorwaarden

Betalingsherinnering

Denk je dat je al betaald hebt? Bekijk of er nog (andere) openstaande bedragen zijn. 

Phishing?

Vertrouw je de mail niet? Controleer dan voor de zekerheid de pagina over phishing en nepacties.

Iets gewijzigd en vragen over je factuur? Bekijk dan de video uitleg:

Bij een wijziging van abonnement

Bij een opzegging