Actief sinds 2024
Luggage4All
Luggage4All is verkoper bij anwb.nl. Je bestelt bij deze verkoper een artikel zoals je gewend bent via je vertrouwde account en betaalt aan anwb.nl. Luggage4All verstuurt het artikel en regelt de service volgens de voorwaarden op deze pagina.
Over de verkoper
Luggage4All
Luggage4all is de bagagespecialist voor koffers, reistassen, handbagage en rugzakken. Groot assortiment in betaalbare reisartikelen. Bestel veilig en snel uw nieuwe reiskoffer, rugtas of reistas. Wij leveren al onze artikelen gratis bezorgd en met volledige fabrieksgarantie.
Wat wij bieden
Groot aanbod betaalbare koffers en tassen
Gratis verzending & gratis retourneren
30 dagen bedenktijd
Snelle klantenservice
Voor 14:00 besteld = Morgen in huis (op werkdagen)
Gratis verzending & gratis retourneren
30 dagen bedenktijd
Snelle klantenservice
Voor 14:00 besteld = Morgen in huis (op werkdagen)
Bedrijfsinformatie
- Vestigingsadres
- Jonkheer Mockkade 37, 2181 AL, Hillegom
- Land
- NLD
- E-mailadres
- info@luggage4all.nl
- Telefoonnummer
- 023-2002170
- Handelsnaam
- Castillo Lederwaren BV
- KVK-nummer
- 83491163
- Btw-nummer
- 862894657
Service
Heb je vragen over je bestelling bij deze partner?
Raadpleeg je bestelling binnen Mijn ANWB (alleen voor leden) of stuur de partner direct een bericht over je bestelling. Je vindt de contactgegevens van de desbetreffende externe verkooppartner op deze pagina, of in correspondentie (e-mails) die je hebt ontvangen. Voor alle andere vragen kun je terecht bij de service- en contactpagina.
Voorwaarden
Wat doet de partner, wat doet ANWB?
Onze partner Luggage4All is een professionele verkoper die via anwb.nl verkoopt. Maar wat betekent dit precies?
De belangrijkste verantwoordelijkheden van onze partner:- zet het artikel te koop op anwb.nl
- zorgt dat de productinformatie klopt
- regelt de verpakking, mogelijke pakbon, levering en track & trace
- mailt de factuur op aanvraag
- ontvangt en beoordeelt retouren
- zorgt voor de wettelijke garantie (bijv. reparatie of vervanging als het artikel niet goed is) en/of extra garantie
De partner kan dit ook laten doen door anwb.nl of andere bedrijven. De partner blijft wel altijd zelf verantwoordelijk.
De belangrijkste verantwoordelijkheden van ANWB- zorgt dat jij via anwb.nl kunt bestellen, betalen en retourneren zoals je bij ons gewend bent
- betaalt goedgekeurde retouren terug
- Lees ook onze algemene voorwaarden over kopen bij andere verkopers.
Retourbeleid
Retourbeleid
Indien je niet tevreden bent met je aankoop, kun je je bestelling binnen 30 dagen gratis aan ons retourneren.
Stuur hiervoor een e-mail naar info@luggage4all.nl met als onderwerp “Aanmelden ANWB Retour”. Je ontvangt binnen 3 werkdagen een verzendlabel dat je over het oude label op de doos of verzendzak plakt, zodat het afleveradres niet meer zichtbaar is.
Vervolgens breng je het pakket naar het dichtstbijzijnde DPD-punt bij jou in de buurt (https://www.dpd.com/nl/nl/pickup-parcelshops/). Zorg ervoor dat je de bestelling goed verpakt terugstuurt, bij voorkeur in de originele verpakking.
Zodra wij je bestelling in goede staat hebben ontvangen, storten wij het aankoopbedrag binnen 3 werkdagen terug. Het artikel moet ongebruikt en onbeschadigd zijn. Je bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending, ook wanneer je gebruikmaakt van ons retourlabel.
Let op: De volgende situaties vallen niet onder de garantie:
• Normale slijtage bij gebruik
• Schade veroorzaakt door derden
• Schade ontstaan tijdens bagage-afhandeling op de luchthaven*
* Deze schade dien je direct te melden bij de servicebalie op het vliegveld. Mogelijk kun je de schade daarna vergoed krijgen via je reisverzekering of de vervoerder.
Stuur hiervoor een e-mail naar info@luggage4all.nl met als onderwerp “Aanmelden ANWB Retour”. Je ontvangt binnen 3 werkdagen een verzendlabel dat je over het oude label op de doos of verzendzak plakt, zodat het afleveradres niet meer zichtbaar is.
Vervolgens breng je het pakket naar het dichtstbijzijnde DPD-punt bij jou in de buurt (https://www.dpd.com/nl/nl/pickup-parcelshops/). Zorg ervoor dat je de bestelling goed verpakt terugstuurt, bij voorkeur in de originele verpakking.
Zodra wij je bestelling in goede staat hebben ontvangen, storten wij het aankoopbedrag binnen 3 werkdagen terug. Het artikel moet ongebruikt en onbeschadigd zijn. Je bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending, ook wanneer je gebruikmaakt van ons retourlabel.
Let op: De volgende situaties vallen niet onder de garantie:
• Normale slijtage bij gebruik
• Schade veroorzaakt door derden
• Schade ontstaan tijdens bagage-afhandeling op de luchthaven*
* Deze schade dien je direct te melden bij de servicebalie op het vliegveld. Mogelijk kun je de schade daarna vergoed krijgen via je reisverzekering of de vervoerder.