Naar de inhoudLogo van de ANWBANWB Homepage

Feedback van ANWB-leden

We krijgen regelmatig feedback van onze leden en laten graag zien wat wij met deze waardevolle informatie doen.

Feedback op onze producten en service via leden- en klanttevredenheidsonderzoek

Als ANWB hechten we veel waarde aan onze leden- en klanttevredenheid. We vinden het belangrijk dat iedere klant blij is om lid te zijn van de ANWB. Daarom vragen we regelmatig aan onze leden en klanten hoe tevreden zij waren over hun (recente) ervaringen met de ANWB. Heb je bijvoorbeeld recent pech gehad met je auto? Of heb je contact gehad met ons Leden Service Center? Dan ontvang je als lid een paar dagen na het contact een korte vragenlijst. De antwoorden gebruiken we om onze producten en service steeds te verbeteren.

ANWB Ledenpanel Denk Mee Met De ANWB 

In gesprek gaan met leden is voor de ANWB als ledenorganisatie van groot belang. Het ledenpanel van de ANWB, Denk mee met de ANWB, is daarbij een belangrijk middel. Om de belangen van  leden te vertegenwoordigen op het gebied van mobiliteit, recreatie en vakantie luistert de ANWB  naar haar leden om te horen wat leden van de ANWB wensen en verwachten. De mening van leden over diverse vraagstukken helpt ons bij het nemen van beslissingen.

Blijf op de hoogte

Dagelijks relevant nieuws en leuke tips