Actief sinds 2025
Fashcom
Fashcom is verkoper bij anwb.nl. Je bestelt bij deze verkoper een artikel zoals je gewend bent via je vertrouwde account en betaalt aan anwb.nl. Fashcom verstuurt het artikel en regelt de service volgens de voorwaarden op deze pagina.
Over de verkoper
Fashcom
Fashcom biedt online een breed assortiment A-merken aan in de categorieën been- en ondermode. Wij verkopen naast basic ondergoed voor dames, heren en kinderen ook sokken, zwembroeken, badpakken, slippers, zwemaccessoires en basic shirts. Ook sportieve basics maken deel uit van ons assortiment. Kwaliteit vinden wij erg belangrijk, wat ook geldt voor onze klantenservice. Mocht er onverhoopt een probleem zijn, dan lossen wij dit áltijd netjes op! Fashcom is een gecertificeerd Thuiswinkel Waarborg-lid met de daar bijhorende zekerheden voor de consument.
Wat wij bieden
Gratis verzending
Gratis retourneren
30 dagen bedenktijd
Gratis retourneren
30 dagen bedenktijd
Bedrijfsinformatie
- Vestigingsadres
- Louis Braillestraat 6-01, 7442DG, Nijverdal
- Land
- NLD
- E-mailadres
- anwb@fashcom.nl
- Telefoonnummer
- 0548-612357
- Handelsnaam
- Fashcom B.V.
- KVK-nummer
- 53298160
- Btw-nummer
- 850828491
Service
Heb je vragen over je bestelling bij deze partner?
Raadpleeg je bestelling binnen Mijn ANWB (alleen voor leden) of stuur de partner direct een bericht over je bestelling. Je vindt de contactgegevens van de desbetreffende externe verkooppartner op deze pagina, of in correspondentie (e-mails) die je hebt ontvangen. Voor alle andere vragen kun je terecht bij de service- en contactpagina.
Voorwaarden
Wat doet de partner, wat doet ANWB?
Onze partner Fashcom is een professionele verkoper die via anwb.nl verkoopt. Maar wat betekent dit precies?
De belangrijkste verantwoordelijkheden van onze partner:- zet het artikel te koop op anwb.nl
- zorgt dat de productinformatie klopt
- regelt de verpakking, mogelijke pakbon, levering en track & trace
- mailt de factuur op aanvraag
- ontvangt en beoordeelt retouren
- zorgt voor de wettelijke garantie (bijv. reparatie of vervanging als het artikel niet goed is) en/of extra garantie
De partner kan dit ook laten doen door anwb.nl of andere bedrijven. De partner blijft wel altijd zelf verantwoordelijk.
De belangrijkste verantwoordelijkheden van ANWB- zorgt dat jij via anwb.nl kunt bestellen, betalen en retourneren zoals je bij ons gewend bent
- betaalt goedgekeurde retouren terug
- Lees ook onze algemene voorwaarden over kopen bij andere verkopers.
Retourbeleid
Retourbeleid
Binnen 30 dagen na aankoop en binnen 14 dagen na ontvangst mag je (een deel van) je bestelling bij fashcom retour melden.
1. Pak je product stevig in. Gebruik het liefst de oorspronkelijke verzenddoos of verzendzak om je zending te retourneren.
2. Plak het gratis meegeleverde retourlabel op de verzenddoos of verzendzak. Plak deze niet op de verpakking van het product zelf.
3. Heb je geen retourlabel bij je bestelling ontvangen? Stuur een mail naar anwb@fashcom.nl met daarin jouw bestelnummer, reden van retourneren en vraag om een retourlabel. Je ontvangt dan zo snel mogelijk een nieuw gratis retourlabel.
4. Lever je retourzending in bij een PostNL-pakketpunt en bewaar je verzendbewijs (voor het geval er iets misgaat met het vervoer).
Passen
Passen mag natuurlijk, zolang je aan de hygiëne denkt: pas producten indien mogelijk niet direct op de huid, maar over een ander kledingstuk heen. Dit omdat fashcom geen gebruikte of gewassen producten terugneemt. Wees bovendien voorzichtig met de verpakkingen: bij eventuele retourzending moeten deze nog intact zijn.
Terugbetaling
Wij zorgen er voor dat jij zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen nadat jij hebt aangegeven je aankoop retour te sturen, je geld terugkrijgt. Wij mogen wachten met terugbetalen tot we de producten terug hebben of tot jij hebt aangetoond dat je ze hebt teruggestuurd.
Op het moment dat het product in goede staat retour is aangekomen, vervalt je betalingsverplichting. Heb je al betaald? Dan word je door ANWB terugbetaald.
Heb je nog vragen over het retourneren of is er echt iets mis met het product (bijvoorbeeld een productiefout of een verkeerd geleverd product)? Dat lossen we graag goed op, natuurlijk zonder dat jij kosten maakt. Neem in dat geval even contact op met de klantenservice via anwb@fashcom.nl.
Retourkosten
Retourneren van jouw bestelling via ANWB is gratis. Heb je geen retourlabel bij je bestelling ontvangen? Mail de klantenservice (anwb@fashcom.nl) met daarin jouw bestelnummer, reden van retourneren en vraag om een retourlabel. Je ontvangt dan zo snel mogelijk een nieuw gratis retourlabel.
1. Pak je product stevig in. Gebruik het liefst de oorspronkelijke verzenddoos of verzendzak om je zending te retourneren.
2. Plak het gratis meegeleverde retourlabel op de verzenddoos of verzendzak. Plak deze niet op de verpakking van het product zelf.
3. Heb je geen retourlabel bij je bestelling ontvangen? Stuur een mail naar anwb@fashcom.nl met daarin jouw bestelnummer, reden van retourneren en vraag om een retourlabel. Je ontvangt dan zo snel mogelijk een nieuw gratis retourlabel.
4. Lever je retourzending in bij een PostNL-pakketpunt en bewaar je verzendbewijs (voor het geval er iets misgaat met het vervoer).
Passen
Passen mag natuurlijk, zolang je aan de hygiëne denkt: pas producten indien mogelijk niet direct op de huid, maar over een ander kledingstuk heen. Dit omdat fashcom geen gebruikte of gewassen producten terugneemt. Wees bovendien voorzichtig met de verpakkingen: bij eventuele retourzending moeten deze nog intact zijn.
Terugbetaling
Wij zorgen er voor dat jij zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen nadat jij hebt aangegeven je aankoop retour te sturen, je geld terugkrijgt. Wij mogen wachten met terugbetalen tot we de producten terug hebben of tot jij hebt aangetoond dat je ze hebt teruggestuurd.
Op het moment dat het product in goede staat retour is aangekomen, vervalt je betalingsverplichting. Heb je al betaald? Dan word je door ANWB terugbetaald.
Heb je nog vragen over het retourneren of is er echt iets mis met het product (bijvoorbeeld een productiefout of een verkeerd geleverd product)? Dat lossen we graag goed op, natuurlijk zonder dat jij kosten maakt. Neem in dat geval even contact op met de klantenservice via anwb@fashcom.nl.
Retourkosten
Retourneren van jouw bestelling via ANWB is gratis. Heb je geen retourlabel bij je bestelling ontvangen? Mail de klantenservice (anwb@fashcom.nl) met daarin jouw bestelnummer, reden van retourneren en vraag om een retourlabel. Je ontvangt dan zo snel mogelijk een nieuw gratis retourlabel.