Naar de inhoudLogo van de ANWBANWB Homepage

Onmisbare tips bij ANWB Parkeren

Tijdens het gebruik van ANWB Parkeren kan er natuurlijk iets gebeuren dat je niet verwacht. We geven je daarom graag deze onmisbare tips.

Onverwachts uitgelogd?

Eén keer per jaar moet je opnieuw inloggen voor ANWB Parkeren in de Onderweg app. Dit is ter bescherming van je gegevens. Nadat je weer ingelogd bent, kan je direct weer een parkeeractie starten.

Let op
Gebruik hier de inloggegevens van ANWB Parkeren en niet van Mijn ANWB.

ANWB Parkeren bieden we aan in samenwerking met Yellowbrick. Daarom heb je hiervoor aparte inloggegevens (gebruikersnaam en wachtwoord). Deze hoeven dus niet hetzelfde te zijn als de inloggegevens voor Mijn ANWB in de Onderweg app.

Lukt het inloggen niet of heb je weinig tijd?

Je kan een parkeeractie altijd starten of stoppen door te bellen met de parkeercomputer. De enige voorwaarde is dat je belt vanaf het mobiele nummer dat je ooit bij de accountregistratie hebt opgegeven. 

  • Bel naar 088-2742536 en toets het nummer van de parkeerzone in. 
  • Ben je klaar met parkeren? Bel dan ditzelfde nummer om de parkeertransactie direct te stoppen.


Wachtwoord vergeten?


Gebruikersnaam vergeten?

Weet je niet meer welk e-mailadres gekoppeld is aan ANWB Parkeren? 
Vraag deze dan opnieuw aan via Mijn ANWB Parkeren of via het inlogscherm van ANWB Parkeren in de Onderweg app (bij het tabje Parkeren).

  • Kies bij Wachtwoord vergeten voor Telefoonnummer 
  • Kies de landcode +31 en vul het mobiele nummer in, dat je ooit bij de accountregistratie hebt opgegeven. 
  • Laat bij het invullen van het 06-nummer de 0 van 06 weg. 
  • Je ontvangt daarna een bericht op het e-mailadres dat je ooit bij de accountregistratie hebt opgegeven. In dit bericht staat een link, waarmee je een nieuw wachtwoord kan kiezen. 
  • Hierna kan je met het e-mailadres en je nieuwe wachtwoord weer inloggen. 

Let op

ANWB Parkeren bieden we aan in samenwerking met Yellowbrick. Daarom heb je hiervoor aparte inloggegevens (gebruikersnaam en wachtwoord). Deze hoeven dus niet hetzelfde te zijn als de inloggegevens voor Mijn ANWB in de Onderweg app.

Foutmelding?

E-mailadres wordt gebruik voor meerdere accounts 

of: Eén of meerdere accounts gevonden met dezelfde inloggegevens.

  • Probeer eerst met het 6- of 7-cijferig klantnummer van Yellowbrick in te loggen. Dat klantnummer kan je vinden op facturen van ANWB Parkeren uit 2022 of eerder.
  • Nadat je weer ingelogd bent, kan je direct weer een parkeeractie starten.
  • Lukt het nog steeds niet? Neem dan contact op met de Customer Service van Yellowbrick. Zij kunnen je helpen met het ontdubbelen van de accounts of het aanpassen van een e-mailadres.

Meer hulp nodig?

Op onze website staan meer antwoorden op veelgestelde vragen. 
Lukt het nog steeds niet om in te loggen of heb je een andere vraag? 
Neem dan contact op met de Customer Service van Yellowbrick.