Veelgestelde vragen en contact

Kampioen september 2016

De Kampioen verschijnt tien keer per jaar en wordt aan bijna alle leden van de ANWB toegestuurd. Alleen leden van 24 jaar en jonger met een lidmaatschap met jongerenvoordeel krijgen geen Kampioen.

Algemene vragen

Bekijk hier onder de meest gestelde vragen over de Kampioen. Staat je vraag er niet tussen? Met algemene vragen kun je het beste contact opnemen met het Leden Service Center. Zij kunnen je helpen met vragen over je lidmaatschap, bezorging van de Kampioen, informatie en verkoop van alle ANWB-producten en -diensten. Het Leden Service Center is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 18:00 uur en op zaterdag tussen 10:00 en 16:00 uur. 

ANWB Leden Service Center
Postbus 93200
2509 BA Den Haag
Telefoonnummer 088 269 2222
www.anwb.nl/contact-en-service

Is je Kampioen verkeerd geadresseerd?

Geef dit dan door aan het Leden Service Center van de ANWB. Wil je je adres wijzigen? Je kunt zelf je gegevens aanpassen via Mijn ANWB

Krijg je de Kampioen later dan anderen in de bus?

Dat kan kloppen. De Kampioen is met een oplage van 3.600.000 exemplaren één van de grootste drukwerkoperaties van Nederland. Om de kosten van verzending zo laag mogelijk te houden mag onze logistieke partner binnen bepaalde marges zelf bepalen op welk moment de Kampioen wordt bezorgd. Hierdoor kan het zijn dat u uw Kampioen eerder of later ontvangt dan bijvoorbeeld uw buren.

Waarom zit de Kampioen soms wel en soms in een plastic seal?

De Kampioen wordt alleen in een plastic seal (verpakking) verstuurd, wanneer er een bijlage bij verzonden wordt.

Wat zijn de verschijningsdata van de Kampioen?

2017

  • Kampioen 1: 5 t/m 12 januari
  • Kampioen 2: 2 t/m 9 februari
  • Kampioen 3: 2 t/m 9 maart
  • Kampioen 4: 6 t/m 13 april
  • Kampioen 5: 4 t/m 11 mei
  • Kampioen 6: 1 t/m 8 juni
  • Kampioen 7/ 8: 29 juni t/m 7 juli
  • Kampioen 9: 31 aug t/m 8 september
  • Kampioen 10/11: 5 t/m 12 oktober
  • Kampioen 12: 30 nov t/m 8 december

Heb je een klacht?

Wij vinden het belangrijk dat je tevreden bent over onze producten en dienstverlening. Ben je dat niet, dan willen we dat graag weten. We nemen elke klacht in behandeling en doen er alles aan om je ontevredenheid weg te nemen. Bel 088 269 2222 of ga naar anwb.nl/klacht.

Vragen en opmerkingen voor de redactie Kampioen

Postbus 93200
2509 BA Den Haag
Telefoonnummer 088 269 2222

of stuur een e-mail.