Over de Kampioen

Veelgestelde vragen en contact

Welkom bij de Kampioen. Wij hebben de 5 meest gestelde vragen voor je op een rij gezet. 

1. Ik wil een adreswijziging doorgeven?

 Je kunt je gegevens aanpassen via Mijn ANWB of doorgeven aan het Leden Service Center van de ANWB.

2. Kan ik de Kampioen opzeggen?

Ja, je kunt er voor kiezen om de Kampioen niet meer te ontvangen. Je regelt dat via deze link.

3. Wanneer komt de Kampioen?

2021

  • Kampioen 1: 2 t/m 16 januari
  • Kampioen 2: 30 januari t/m 13 februari
  • Kampioen 3: 27 februari t/m 13 maart
  • Kampioen 4: 27 maart t/m 10 april
  • Kampioen 5: 24 april t/m 8 mei
  • Kampioen 6: 29 mei t/m 12 juni
  • Kampioen 7/ 8: 3 t/m 17 juli
  • Kampioen 9: 21 augustus t/m 4 september
  • Kampioen 10/11: 2 t/m 16 oktober
  • Kampioen 12: 20 t/m 4 december

4. Mijn buren hebben de Kampioen al en ik niet. Hoe kan dat?

Dat kan kloppen. De Kampioen is met een oplage van 3.600.000 exemplaren één van de grootste drukwerkoperaties van Nederland. Om de kosten van verzending zo laag mogelijk te houden mag de post binnen bepaalde marges zelf bepalen op welk moment de Kampioen wordt bezorgd.

5. Hoe bereik ik de redactie?

In verband met het thuiswerken door corona, is de redactie het best te bereiken via e-mail

Postbus 93200
2509 BA Den Haag
t.a.v. Redactie Kampioen

Algemene vragen

Met algemene vragen kun je het beste contact opnemen met het Leden Service Center. Zij kunnen je helpen met vragen over je lidmaatschap, bezorging van de Kampioen, informatie en verkoop van alle ANWB-producten en -diensten. Het Leden Service Center is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 18:00 uur en op zaterdag tussen 10:00 en 16:00 uur. 

ANWB Leden Service Center
Postbus 93200
2509 BA Den Haag
Telefoonnummer 088 269 2222
www.anwb.nl/contact-en-service

Heb je een klacht?

Wij vinden het belangrijk dat je tevreden bent over onze producten en dienstverlening. Ben je dat niet, dan willen we dat graag weten. Bel 088 269 2222 of ga naar anwb.nl/klacht.