ANWB Verzekeringen worden beoordeeld met een 8,6

Wij vinden het belangrijk dat je tevreden bent over de manier waarop wij je helpen. Wij vragen onze klanten daarom regelmatig hoe ze onze service ervaren om daarvan te leren. Afgelopen jaar hebben 10932 respondenten de ANWB verzekeringen beoordeeld. Klanten zijn erg tevreden over onze service: gemiddeld krijgen wij een 8,6 als rapportcijfer.

Continu klanttevredenheidsonderzoek

ANWB houdt een continu klanttevredenheidsonderzoek. Dit betekent dat we kort na een ervaring met de dienstverlening van ANWB, steeds opnieuw aan jou als klant vragen naar je mening. Wij werken hiervoor samen met het onafhankelijke onderzoeksbureau Feeddex. Het onderzoek wordt uitgevoerd door Unigarant: 100% dochter van ANWB en de organisatie die namens ANWB de schadeafwikkeling voor je verzorgt.

Verbeteracties

Deze methode geeft ons veel inzicht waar we het goed doen en waar de verbeterpunten liggen voor onze verzekeringen. Wanneer verbeteracties zijn doorgevoerd, worden deze vervolgens continu gemonitord. Zo kunnen we direct zien of onze verbeteracties ook echt leiden tot een grotere tevredenheid bij jou als klant.