ANWB Digikluis
Tot een jaar gratis

ANWB Digikluis

  • Passen en telefoon met één telefoontje geblokkeerd
  • Belangrijke gegevens overzichtelijk bij elkaar
  • Vergoeding eigen risico
Sluit nu af

ANWB Digikluis

Het gemak van één telefoontje bij verlies of diefstal

Wat doe je als je je portemonnee verliest? In één klap ben je allerlei belangrijk pasjes kwijt en moet er een hoop geregeld worden. Met ANWB Digikluis beperk je de risicos van misbruik, want met slechts één telefoontje kan je direct al je bankpassen, creditcards en mobiele telefoon(s) blokkeren.

De voordelen van ANWB Digikluis

  • Sterk beveiligde online kluis: al je belangrijke documenten bij elkaar
  • 24 uur per dag, 7 dagen per week: ondersteuning van de ANWB Alarmcentrale
  • Alles direct geblokkeerd met één telefoontje: bij verlies of diefstal
  • Vergoeding van eigen risico: tot € 1.000,- per gebeurtenis
  • Gezinsleden: voegen gratis hun documenten toe
  • Herinnering aan verlenging identiteitsbewijs en rijbewijs

Vraag direct Digikluis aan

Nu tot een jaar gratis

ANWB Digikluis kost € 12,50 per jaar en is exclusief voor ANWB-leden. Bestel nu ANWB Digikluis en krijg het eerste jaar een aantal maanden gratis of zelfs een heel jaar, afhankelijk van de kleur van je ANWB-pas. Hoe langer lid, hoe meer voordeel.

Kaartkleur

Blauw Brons Zilver Goud Platina

Voordeel

3 maanden gratis 6 maanden gratis 9 maanden gratis 12 maanden gratis 12 maanden gratis

Vraag direct Digikluis aan

Bekijk alle actievoorwaarden

Iets met later eenvoudig inloggen, inzage + wijzigenSla je belangrijke documenten als bankpassen, paspoort en de gegevens van je mobiele telefoon op in je persoonlijke en sterk beveiligde Digikluis. Bij verlies of diefstal bel je direct met de ANWB Alarmcentrale via  +31 (0) 88 269 51 46 voor het blokkeren en persoonlijk advies. Doe ook altijd aangifte bij de politie.

Je kunt waar ook ter wereld eenvoudig inloggen om alle benodigde informatie in te zien, te wijzigen of om documenten toe te voegen.

Voor ANWB Digikluis heb je een Mijn ANWB-account en een geregistreerd telefoonnummer nodig. Als je deze nog niet hebt, kun je tijdens het bestelproces heel gemakkelijk een account aanmaken en/of je mobiele nummer registreren.  Vervolgens ontvang je een SMS met een code op je mobiele telefoon. Vul de code in op het scherm. Nu word je naar je persoonlijke Digikluis geleid en kun je starten met het registreren van je gegevens.

Je hebt nog geen Mijn ANWB inlogaccount

Via de link hieronder kun je een inlogaccount aanmaken. Houd je ANWB lidmaatschapsnummer bij de hand. Vul in stap 2 “Uw account” ook je 06-nummer in.
Mijn ANWB inlogaccount aanmaken

Je 06-nummer is nog niet geregistreerd in Mijn ANWB

Voeg je mobiele nummer toe via onderstaande link. Zodra je bent ingelogd, dan kun je onderaan de pagina je 06-nummer toevoegen en vervolgens klikken op ‘wijzigen’. Daarna kun je je aanmelden voor ANWB Digikluis.
Mijn ANWB inlogaccount wijzigen

Aanmelden voor Digikluis met een 06-nummer

Als je al een inlogaccount met een geregistreerd 06-nummer hebt, dan kun je via de onderstaande link direct je persoonlijke Digikluis afsluiten.
Aanmelden voor Digikluis

Heb je al een ANWB Digikluis account?

Heb je al een persoonlijke Digikluis en je wilt inloggen? Je kunt jouw gegevens eenvoudig inzien, toevoegen, wijzigen of verwijderen.
Inloggen ANWB Digikluis

 

Voor het opzeggen van ANWB Digikluis kun je contact opnemen met het Leden Service Center via 088 269 22 22. Je kunt ook schriftelijk opzeggen. Stuur je brief naar: ANWB Digikluis, Postbus 93200, 2509 BA Den Haag.
Opzegformulier ANWB Digikluis

Je kan met één telefoontje naar de ANWB Alarmcentrale +31 (0)88 269 5146 je gestolen/verloren betaalpassen/mobiele telefoons blokkeren.

ANWB Digikluis is een online product/dienst waarmee je, indien je beschikt over internet, overal ter wereld kunt inloggen. Voor de beveiligde toegang krijg je een SMS op het geregistreerde mobiele telefoonnummer welke je bij de hand moet houden. 

Je kunt met één telefoontje naar de ANWB Alarmcentrale +31 (0)88 269 5146 je gestolen of verloren betaalpassen en mobiele telefoons blokkeren.

ANWB Digikluis stuurt 3 maanden voor de opgegeven vervaldatum een e-mail naar het geregistreerde e-mailadres in Mijn ANWB onder het kopje 'ANWB Inlogaccount' wanneer je de herinneringsfunctie hebt aangezet.

Ter bescherming van je gegevens hanteert de ANWB voor de Digikluis een extra streng inlogbeleid. De gegevens zijn daardoor alleen toegankelijk via een zelf bedacht wachtwoord en een geheime SMS code. De SMS code wijzigt elke keer dat je inlogt. Hierdoor weet je zeker dat de toegang tot de gegevens goed is beschermd.

De klant c.q. de abonnee is de enige die toegang heeft tot de Digikluis, tenzij de klant daar zelf andere maatregelen voor heeft getroffen. De ANWB Alarmcentrale heeft uitsluitend na een verzoek om te blokkeren, toegang tot de gegevens die geblokkeerd kunnen worden. Vrije velden zijn alleen voor jou toegankelijk. 

Bij het verlies van het geregistreerde mobiele telefoon neem je contact op met de ANWB Alarmcentrale om deze te blokkeren via +31 (0)88 269 5146. Na blokkade kan je een nieuwe SIM-kaart met hetzelfde nummer bij je provider aanvragen. Mocht je een ander nummer krijgen, dan kan je dit aangeven bij de ANWB waarna je een nieuw activatie-code van ons ontvangt om je 06-nummer via Mijn ANWB aan te passen.

Nadat je ingelogd bent in je persoonlijke Digikluis omgeving kun je eenvoudig gegevens verwijderen of toevoegen door de daarvoor aangewezen knoppen in het menu te gebruiken. Het is niet mogelijk bestaande registraties te wijzigen. Indien je toch een wijziging wilt aanbrengen, kan je de bestaande gegevens het beste verwijderen en opnieuw invoeren.

Indien je de brief met activeringscode kwijt bent om toegang te krijgen tot de persoonlijke Digikluis, vul dan je gegevens in op het contactformulier op anwb.nl zodat je van ons nogmaals de brief krijgt toegestuurd.

Aan de ANWB Digikluis vertrouw je belangrijke gegevens toe. Gegevens waarvan je niet wilt dat ze in verkeerde handen belanden. De ANWB heeft tijdens de ontwikkeling van ANWB Digikluis belangrijke zichtbare en onzichtbare maatregelen getroffen die helpen om misbruik van de kluis te voorkomen. Ook is je ANWB Digikluis beveiligd met zowel een wachtwoord als een sms-code. Naast de vele aanwezige preventieve maatregelen, wordt de kluis dag en nacht bewaakt met een digitaal inbrekersdetectiesysteem.

ANWB Leden Service Center (088) 269 22 22
Maandag tot en met vrijdag: 08.30 – 18.00 uur
Zaterdag: 10.00 – 16.00 uur
Zon- en feestdagen: gesloten
Of via het online contactformulier.

Reviews

Heb jij ervaring met ANWB Digikluis?

Laat een review achter

Al je belangrijke documenten bij elkaar

Overzichtelijk, ook als je de documenten niet bij de hand hebt

In ANWB Digikluis registreer je de gegevens van je bankpassen, creditcard, identiteitsbewijs, paspoort, rijbewijs en mobiele telefoon(s). Maar ook gegevens van tankpassen, verzekeringen, kentekenbewijzen, garantiebewijzen, lidmaatschapspassen of OV-chipkaart kunnen eenvoudig opgeslagen worden en gelden als geheugensteuntje voor het geval je je portemonnee kwijt bent of deze is gestolen. Makkelijk om altijd je gegevens bij de hand te hebben, ook als je portemonnee niet bij de hand hebt.

Ondersteuning van de ANWB Alarmcentrale

24 uur per dag, 7 dagen per week

De ANWB Alarmcentrale is 24 uur per dag en 365 dagen per jaar bereikbaar. Met de gegevens die je in je persoonlijke kluis hebt opgeslagen kan de medewerker op de alarmcentrale je zo goed mogelijk hulp bieden en advies geven indien er zich iets vervelends voor doet.

Sterk beveiligde kluis

Dag en nacht bewaakt met een digitaal inbrekersdetectiesysteem

Aan de ANWB Digikluis vertrouw je belangrijke gegevens toe. Gegevens waarvan je niet wilt dat ze in verkeerde handen belanden. De ANWB heeft tijdens de ontwikkeling van de kluis belangrijke zichtbare en onzichtbare maatregelen getroffen die helpen om misbruik van de kluis te voorkomen. Ook is je persoonlijke kluis beveiligd met zowel een wachtwoord als een sms-code. Naast de vele aanwezige preventieve maatregelen, wordt de kluis dag en nacht bewaakt met een digitaal inbrekersdetectiesysteem.

Alles direct geblokkeerd met één telefoontje

Bij verlies of diefstal

Met één telefoontje naar de ANWB Alarmcentrale via +31 (0) 88 269 51 46 blokkeer je direct de passen en telefoon die je kwijt bent.  Je hoeft daarna alleen nog aangifte te doen bij de politie.

Vergoeding van eigen risico

Tot € 1.000,- per gebeurtenis

Mocht er na het blokkeren blijken dat er toch misbruik is gemaakt van verloren of gestolen financiële kaarten dan wordt het eigen risico hiervan (deels) vergoed door ANWB Digikluis. De vergoeding bedraagt maximaal € 250,- per geregistreerde betaalpas of creditcard met een maximum van € 1000,- per gebeurtenis.

Je gezinsleden toevoegen

Gratis extra passen en documenten toevoegen aan de kluis

In de persoonlijke kluis omgeving kun je heel eenvoudig de gegevens van andere gezinsleden, woonachtig op hetzelfde adres toevoegen. Wanneer er iets gebeurt belt de Digikluis-gebruiker naar de ANWB Alarmcentrale om de passen en/of telefoon van het gezinslid te blokkeren.