Je klacht melden

Dank dat je ons op de hoogte brengt van je klacht. Wij doen er alles aan om je ontevredenheid weg te nemen.

Je klacht indienen

Vaak kan dat al met één telefoontje. Aarzel niet en bel ons Leden Service Center.

ANWB Leden Service Center

Bel ons op 088 269 22 22
(ma t/m vr van 08:30 uur tot 18:00 uur, za van 10:00 tot 16:00 uur, zon- en feestdagen gesloten)

Of gebruik ons klachtenformulier. Hierin beschrijf je waar je ontevreden over bent en wat volgens jou de beste oplossing voor je probleem is.

Snelle afhandeling

Wij willen je klacht binnen 10 werkdagen afhandelen. Lukt dat niet, omdat
er bijvoorbeeld meer onderzoek nodig is, dan brengen we je hiervan op de hoogte.

Niet tevreden over onze klachtafhandeling?

Kom je er samen met ons niet uit? Dan zijn er meerdere mogelijkheden om je klacht opnieuw te laten bekijken.
Lees verder