Na afloop van de eerste contractperiode van een jaar kun je je Wegenwacht Service dagelijks opzeggen met 1 maand opzegtermijn. Als je in de tussentijd hebt gekozen voor een duurdere Wegenwacht Service, dan wordt de contractperiode verlengd met een jaar en kun je na afloop van deze verlengde contractperiode opzeggen met 1 maand opzegtermijn. In Mijn ANWB kun je precies zien wat de looptijd is van je Wegenwacht Service en per wanneer je kunt opzeggen.
Opzeggen van uw ANWB-lidmaatschap kun je in principe alleen zelf doen. Wil je voor iemand anders opzeggen? Dan kan dit:
- Telefonisch, waarbij de betreffende persoon aanwezig moet zijn om toestemming te geven.
- Schriftelijk, mits je bewijs van beschikking, volmacht of een ondertekende verklaring van het lid meestuurt waarin toestemming wordt gegeven voor de opzegging namens hem/haar inclusief vermelding van het lid-/relatienummer. Stuur dit naar:
ANWB Leden Service Center
Postbus 93200
2509 BA Den Haag
Voor slechts €17,- per jaar kan je lid blijven van de ANWB zonder Wegenwacht. Je behoudt dan je paskleur en kan gebruik blijven maken van alle voordelen van het lidmaatschap. Hierbij geldt: hoe langer lid, hoe meer voordeel!
Je kunt je ledenpas en paskleur behouden door dit telefonisch aan ons door te geven. Zeg online op? Dan kan je in stap 2 aangeven dat je je Wegenwacht pakket wilt opzeggen, maar je ANWB-lid wilt blijven.
Wil je overstappen op een ander Wegenwacht pakket of iets anders wijzigen? Dat kun je doen via Mijn ANWB. Hier zie je ook meteen welk pakket je nu hebt.
Als je jouw partner/kind wilt loskoppelen van jouw Wegenwacht pakket? Bel dan ons Leden Service Center op 088 269 2222. Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 18:00 uur en op zaterdag van 10:00 tot 16:00 uur.