Alles over je ANWB-lidmaatschap in 2020

Heb je vragen over het lidmaatschap in 2020, of ben je benieuwd wat er dit jaar verandert? Hier vind je de belangrijkste zaken van het ANWB-lidmaatschap in 2020 op een rijtje.

1. Mijn ANWB

Als je inlogt op Mijn ANWB zie in één oogopslag jouw producten en diensten. Bovendien zie je welke kortingen je als lid hebt genoten. Wil je je pakket aanpassen? Of zijn je persoonlijke gegevens gewijzigd? Dan kun je dat via Mijn ANWB aan ons doorgeven. Ook je contributie betaal je hier eenvoudig via iDEAL.

2. Betaling van facturen

Vermeld altijd het betalingskenmerk; dat zorgt voor een juiste en tijdige verwerking van je betaling. Meer informatie over je factuur vind je hier.

3. Nieuwe prijzen en voorwaarden

De prijzen van al onze producten en diensten vind je hier. De algemene voorwaarden voor Wegenwacht Service, de ANWB Fietspas en het ANWB-lidmaatschap vind je hier.

4. Nieuwe lidmaatschapspas

Je ontvangt niet ieder jaar een nieuw pasje. Alleen als je overgaat naar een andere paskleur. Hoe weet je wanneer je een nieuwe pas ontvangt? Staat er ‘geldig t/m 02/2020’, dan heb je in december 2019 een nieuwe pas ontvangen.

5. Pas kwijt

Wist je dat je geen fysieke pas nodig hebt om je te kunnen identificeren? Je kunt ook je digitale lidmaatschapspas gebruiken. Je digitale pas vind je deze ANWB apps:

Wil je toch liever een nieuwe fysieke pas ontvangen? Dan kun je € 5,- overmaken op bankrekening NL73 RABO 0333 0033 30 t.n.v. ANWB /contributies en abonnementen te Den Haag. Vermeld bij de overschrijving je naam, adres en 'aanvraag duplicaat lidmaatschapspas'.  Wij verzenden binnen drie weken na het ontvangen van jouw betaling je nieuwe lidmaatschapspas.

Opzeggen

Natuurlijk vinden we het jammer dat je overweegt geen ANWB-lid meer te zijn. Wist je dat je Wegenwacht Service kunt opzeggen, en toch lid kunt blijven? Hier lees je hoe je je lidmaatschap kunt wijzigen of opzeggen.