Gegevens wijzigen op je CKE-kaart

Wijzigen gegevens

Ben je geabonneerd op CKE, geef je gewijzigde gegevens dan altijd online aan ons door. Het wijzigen van je gegevens betekent niet automatisch dat je een nieuwe Camping Key Europe kaart krijgt toegestuurd. Je gegevens worden verwerkt en meegenomen t.b.v van je Camping Key Europe kaart voor het volgende jaar. Aan het einde van het jaarabonnement ontvang je dan je nieuwe CKE.

Gegevens aanvullen op huidige CKE

Wanneer je een nieuwe pas wilt ontvangen, houd dan rekening met een levertijd van je duplicaatkaart van twee weken vanaf het moment dat je gegevens hebt gewijzigd. Mocht je eerder je CKE-kaart nodig hebben, dan adviseren wij je naar een ANWB-winkel bij je in de buurt te gaan (met paspoort of lidmaatschapspas). Daar kunnen de medewerkers het direct voor je in orde maken en een CKE-kaart ter plekke voor je printen. Of je kunt contact opnemen met het ANWB Leden Service Center: 088 269 22 22. Onze medewerkers daar kunnen je verzoek voor een duplicaatkaart in behandeling nemen.

CKE opzeggen

Je CKE-kaart is één jaar geldig. Het abonnement wordt automatisch verlengd. Let op: Als je tussentijds je CKE-abonnement wilt opzeggen, dan dien je het opzegformulier in te vullen en op te sturen inclusief je CKE-kaart zodat we geld kunnen retourneren.

Als je gebruik maakt van een gratis CKE-kaart die je bij de ANWB Voordeel Campinggids hebt ontvangen, dan verloopt de kaart na 1 jaar. Je hoeft dan niets te doen. Je kunt dan alsnog een abonnement afsluiten, zodat je jaarlijks van de CKE-voordelen gebruik kunt maken.

Zeg CKE op

Overige vragen

Voor overige vragen kun je terecht bij één van onze medewerkers van het ANWB Leden Service Center via 088-2692222 of via het contactformulier. Selecteer daar bij de categorie 'Vakantie/vrije tijd' en bij het onderwerp 'Camping Key Europe'.

Vraag CKE aan