Hoe plaats ik een bestelling voor een fietsaccu?
Zoek eerst de juiste fietsaccu voor je elektrische fiets. Omdat er honderden verschillende fietsaccu’s in omloop zijn heeft de ANWB hier een handige keuzehulp voor ontwikkeld. Als je de juiste fietsaccu gevonden hebt, klik je op 'bestellen' waarna je doorgaat naar de webwinkel van de ANWB. In de webwinkel voeg je de fietsaccu toe aan je winkelwagen en doorloop je het verdere betaalproces. Je ontvangt binnen drie werkdagen je bestelling.
Kan ik mijn bestelling ophalen in een ANWB-winkel of bij een afhaalpunt?
Nee, dat is niet mogelijk. Je kunt je bestelling alleen thuis laten afleveren.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
De levertijd van een fietsaccu bedraagt 1 tot 3 werkdagen. Enkele uren na je bestelling ontvang je een e-mail met daarin de afleverdatum. Vervolgens ontvang je op de dag voor levering een e-mail van Dynalogic, de bezorger van je fietsaccu. In deze e-mail vind je een tijdvak waartussen Dynalogic bij je langskomt en een Track & Trace-code zodat je je bestelling kunt volgen.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Van Dynalogic, de bezorger van je fietsaccu, ontvang je een e-mail met daarin een Track & Trace-code. Met die code kun je via de website van Dynalogic zien waar je bestelling is.
Kan ik het bezorgmoment van mijn bestelling wijzigen?
Ja, dat kan. Je kunt tot uiterlijk 23.59 uur de dag voor levering van je bestelling het bezorgmomement wijzigen. Het bezorgmoment wijzig je door de stappen in de mail met Track & Trace-code van Dynalogic te volgen.
Moet er getekend worden voor ontvangst van mijn bestelling?
Ja, maar je hoeft niet per se zelf te tekenen voor ontvangst. Een partner of een buur mag ook tekenen. Je fietsaccu past niet door de brievenbus en heeft een bepaalde waarde. Daarom laten wij hem bezorgen door pakketbezorger Dynalogic. Omdat het pakket verzekerd is en wij er zeker van willen zijn dat de aflevering goed is gegaan, wordt er om een handtekening voor ontvangst gevraagd.
Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
De verzendkosten voor leden zijn gratis, ben je niet ANWB lid dan zijn de verzendkosten €3,95 per bestelling.
Worden de fietsaccu's veilig verzonden?
Ja. Fietsaccu's zijn gemaakt van lithium-ion-cellen en daarom moeten zij op een speciale manier verzonden worden. Dynalogicheeft alle kennis in huis om dit te doen. Ook staan er veiligheidswaarschuwingen op de dozen van de fietsaccu's. Op deze manier zorgen wij ervoor dat jouw aankoop veilig bij je aankomt.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling wordt afgeleverd?
Je krijgt een e-mail van Dynalogic op de dag voordat zij de fietsaccu bij je gaan bezorgen. In deze e-mail staat een tijdvak waarbinnen zij langskomen. Ben je niet thuis als Dynalogic bij je voor de deur staat, dan proberen zij je bestelling bij de buren af te geven. Als de buren ook niet thuis zijn, neemt Dynalogic je bestelling weer mee. 's Avonds ontvang je dan een nieuwe e-mail van Dynalogic met daarin een datum en tijdvak waarop zij een nieuwe bezorgpoging doen. In diezelfde e-mail staat ook informatie over wat je kunt doen als je op het nieuwe bezorgmoment ook niet thuis bent.
Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd is aangekomen?
Je kunt contact opnemen met onze partner CLS als je bestelling beschadigd is en de fietsaccu tekenen van beschadiging vertoont en niet goed werkt. Wij maken dan een afspraak met je om de fietsaccu om te ruilen. Mocht jouw merk en type fietsaccu niet meer leverbaar zijn, of vind je de nieuwe levertijd te lang duren, dan halen wij de kapotte fietsaccu bij je op en krijg je je geld terug.
Kan ik mijn bestelling wijzigen en /of annuleren?
Zolang je bestelling nog niet in het proces van verzending bij Dynalogic zit, kun je je bestelling wijzigingen en / of annuleren. Neem voor het wijzigen en / of annuleren van je bestelling contact op met ons Leden Service Center.
Deel deze pagina