Vragen gesteld door de Leden

Beantwoord door Experts

12 expert vragen

  1. Betaling hotelboeking

    Gevraagd op 08 januari 2019

    Doordat de weg naar het hotel afgesloten was kon ik mijn hotel niet bereiken. Moet ik dan toch alles betalen?

  2. Bizarre situatie met dubbelboeking

    Gevraagd op 03 januari 2019

    Beste heer/ mevrouw, Wij worden geconfronteerd met een bizarre situatie betreffende een dubbele boeking bij hotels.com voor dezelfde periode. De intentie was er om een boeking bij een...

  3. Aansprakelijkheid hotelkosten na aanrijding

    Gevraagd op 21 oktober 2018

    Na een aanrijding moets ik twee nachten in een hotel wachten op de reparatie. Tegenpartij zegt hiervoor niet verzekerd te zijn. Moeten ze wel betalen?

  4. betaling hotel Voreppe

    Gevraagd op 27 juli 2018

    We hebben 40 euro volgens de ICS visa aan betaald maar bij het hotel in Voreppe weten ze daar niks van. Ik heb de brief wel mee genomen. Groetje P. Van Delsen.

  5. kopieren van alle paspoortgegevens door hotel

    Gevraagd op 19 juli 2018

    De algemene verordening gegevensbescherming die op 25 mei 2018 is ingevoerd in Europa moet een betere bescherming geven op het gebied van beveiliging persoonsgegevens. In Spanje moest...

  6. Onze rechten bij geluidsoverlast in hotel

    Gevraagd op 23 april 2018

    We hebben op 29 maart jl een reis geboekt naar Cyprus. Drie weken later krijgen we een email met het bericht dat we rekening moeten houden met geluidsoverlast ivm de bouw van een nieu...

  7. bedankje voor advies

    Gevraagd op 05 januari 2018

    Ik wil jullie heel hartelijk bedanken voor de goede hulp en uitleg over de de kwestie bouwoverlast van begin december.Zowel Tui als de rechtsbijstand hebben doordat ik jullie verhaal ...

  8. Hoe kan ik mijn geld terugvorderen?

    Gevraagd op 26 september 2017

    Ik heb via Booking.com een verblijf van 3 nachten geboekt in een 4*-hotel in Minehead, Engeland, onder de conditie "geen restitutie mogelijk".De ons toegewezen kamer was okay. Sle...

  9. ID-kaart afgeven.

    Gevraagd op 15 september 2017

    Ook dit jaar weer moest ik in Spanje bij inchecken bij het hotel mijn ID-kaart afgeven. Daar werd ie door een scanner gehaald. Argument: in opdracht van de politie! Wat voor scan...

  10. Hotel betaald dubbele overgemaakt geld niet terug.

    Gevraagd op 16 juni 2016

    Geld stond nog niet op de rekening van het hotel bij aankomst. Geld nogmaals voldaan aan de balie. Betalingsbewijs gekregen en het zou terug gestort worden. Meermaals telefonisch cont...