Naar de inhoudLogo van de ANWBANWB Homepage

Klacht bij Peugeot Nederland

Vraag gesteld door Rogervu op 13 maart 2018

Hallo
Ik heb een klacht ingediend bij peugeot nederland. Via hun website.
Binnen 10 dgn zou er contact worden opgenomen. Dat is helaas nooit gebeurd.
Wat kan ik het beste doen om peugeot mijn klacht serieus te behandelen?
Onze peugeot 2008 geeft veel problemen met de wielen. Met name bij koud weer. Dealer kent het probleem maar pompt alleen de band overdreven hard op......natuurlijk geen oplossing.

Mvgr

Antwoord van Marika

Antwoord van Marika

ANWB Expert

U hebt problemen met de wielen van uw Peugeot 2008. U hebt een klacht daarover neergelegd bij Peugeot Nederland. Die reageren er niet op.U vraagt zich af wat u kunt doen om uw klacht onder de aandacht gebracht te hebben bij Peugeot Nederland.

Als u een klacht hebt kunt u daarmee het beste naar de verkopende partij terug gaan. Ten opzichte van hem kunt u namelijk rechten afdwingen omdat dat uw contractspartij is.

Meer informatie over klachten na aankoop vindt u op onze website.