Tolbadge area

Vraag gesteld door E. Krook op 06 januari 2021

Ik heb afgelopen jaar mijn tolbadge Frankrijk bij de anwb ingeruild voor een badge Frankrijk Spanje Portugal. Nu heb ik ingelogd op de site en zie dat mijn oude badge inderdaad gemeld staat als ingenomen maar dat mijn nieuwe badge waarschijnlijk nog niet aan het account is gekoppeld, de bafdge staat niet in het overzicht. Ik heb de nieuwe nog niet gebruikt.

Antwoord van Jos

ANWB Expert

Uw nieuwe tolbadge kunt u niet terugvinden in uw account.

Misschien helpt de onderstaande info u verder:

Hoe maak ik een account?
Bij aankoop in de ANWB-winkel wordt het e-mailadres ingevuld. 24 tot 48 uur (op werkdagen) na inschrijving is het mogelijk om je account te bekijken. Houd rekening met zon- en (Franse) feestdagen!
 
Je dient het volgende te doen:
Ga naar: https://www.mango-mobilitesbyaprr.com/nl en klik onderaan op de Nederlandse vlag. Op deze pagina’s staat Nederlandstalige informatie.
Om verder in je account te komen klik je rechtsboven op: 'Inloggen account'.
Je vult je klantnummer in. Het klantnummer bestaat uit 12 cijfers en kun je vinden op de tolbadge. Het begint altijd met 25009 of 25003 en daaropvolgend 7 cijfers.
Hierna klik je op 'Wachtwoord vergeten'.
Vul je klantnummer en postcode ( 4 cijfers, spatie, 2 hoofdletters) in op het volgende scherm.
Hierna ontvang je een e-mail met een wachtwoord.
Met dit wachtwoord kun je inloggen op je account.
Hier kun je jouw gegevens wijzigen (indien noodzakelijk), meldingen maken, je factuur inzien en de gereden toltrajecten bekijken met de bijbehorende kosten.

Mocht u er toch niet uitkomen kunt u altijd contact opnemen met het ANWB Ledenservicecenter; 

ANWB Leden Service Center. Bel: 088 269 22 22