Waar vind ik mijn digitale ledenpas en hoe gebruik ik deze?
Je digitale ledenpas staat in een van de ANWB apps: de Onderweg app of Eropuit app. Zodra je hier bent ingelogd via Mijn ANWB, kun je je ledenpas bekijken.
Bekijk onze webpagina over de digitale ledenpas voor meer informatie.
Waar vind ik mijn digitale ledenpas in de app?
Zodra je de ANWB Onderweg of Eropuit App hebt gedownload kun je via de tab 'Mijn ANWB' rechtsonderin je scherm direct inloggen met je Mijn ANWB account. Hierna heb je gelijk toegang tot je digitale ledenpas en alle voordelen van je lidmaatschap!
Welke app gebruik ik voor de digitale ledenpas en wat zijn de voordelen?
Je kunt zowel onze Onderweg app als de Eropuit app gebruiken voor je digitale ledenpas. Aan welke app jij het meeste hebt? Dan beslis je zelf. Hieronder vind je de grootste voordelen van beide apps.
De ANWB Onderweg app is jouw ultieme hulp voor onderweg. Pech melden, navigeren, goedkoper parkeren, laadpalen uitkiezen en de brandstofprijzen van verschillende tankstations vergelijken: je hebt volledige controle met deze alles-in-één app. Als alles loopt zoals gepland, maar óók als je reis een onverwachte wending neemt. Zo kun jij zorgeloos en met plezier de weg op.
De ANWB Eropuit app biedt jou alles voor je dagje uit in Nederland: van fiets- en wandelroutes tot handige knooppuntplanners. Bovendien vind je er exclusieve ledenvoordelen op uitjes, theaterproducties, stedentrips en meer. En gaat er onderweg iets mis? Fietspech of -diefstal meld je eenvoudig via de app. Wel zo handig.
Kan ik mijn plastic pas blijven gebruiken naast de digitale ledenpas?
Ja, je kunt de plastic pas gewoon blijven gebruiken: in de winkel, voor de Wegenwacht of bij onze partners. We sturen je alleen niet meer standaard een nieuwe pas als je huidige verloopt. Bekijk je digitale pas daarom voor de meest actuele informatie, bijvoorbeeld over je paskleur en lidmaatschapsgegevens.
Wil je de ontvangstwijze van je ledenpas wijzigen? Geef het aan via Mijn ANWB
Hoe maak ik een Mijn ANWB account?
Voor toegang tot je digitale ledenpas heb je een Mijn ANWB account nodig. Deze maak je eenvoudig via onderstaande link:
Inlogaccount aanmaken
Voor het maken van een account heb je je lid/relatienummer nodig. Deze vind je op je plastic ledenpas, op je (digitale) facturen of in je welkomstmail.
Heb je een probleem met je Mijn ANWB account? Kijk dan hier.
Ik heb een partnerpas of een jongerenpas, kan ik mijn eigen digitale ledenpas krijgen?
Dat kan zeker! Ieder lid heeft een eigen lidnummer en een eigen account, dus ook leden met een jongeren- of partnerpas. Gebruik bij het aanmaken van een account dit nummer en dan vind ook jij je ledenpas digitaal in de Eropuit app of de Onderweg app.
Als je een probleem hebt met inloggen, volg dan onderstaande link:
Hulp met inloggen.
Ik wil mijn lidnummer weten, waar vind ik deze?
Je kunt je lidnummer op verschillende manieren vinden. Als je nog een plastic ledenpas hebt, staat hij voor op je pas. Daarnaast vind je je lidnummer op je (digitale) facturen, welkomstmails en op je digitale ledenpas in de ANWB Eropuit app of ANWB Onderweg app.
Lukt het niet om je lidnummer te vinden? Neem contact met ons op, dan zoeken wij ‘m voor je op.
Ik ben mijn inloggegevens vergeten, wat moet ik doen?
Als je je inloggegevens bent vergeten kun je deze eenvoudig opvragen via onderstaande link:
Inloggegevens opvragen
Deel deze pagina