Afhandeltermijn schademelding

Voor de reisverzekering

Heb je een schade gemeld op een reisverzekering? Dan is de afhandeltijd op dit moment langer dan je van ons gewend bent. We reageren we binnen twee tot vier weken op de deze schademeldingen. Daarnaast zijn we de komende tijd dagelijks tot 12 uur telefonisch bereikbaar voor vragen over bestaande schademeldingen op deze verzekeringen. 

Vragen over de afhandeltermijn

Schademeldingen voor reis- en annuleringsverzekeringen worden nu binnen drie tot vier weken afgehandeld. 

Na een periode van coronamaatregelen gaan de meeste mensen weer op vakantie. Dit zorgt bij onze reisverzekeringen voor een extra piek, naast de gebruikelijke vakantiedrukte in augustus. Bovendien is de personele bezetting lager dan gebruikelijk. 

We gaan er vanuit dat het de komende tijd nog druk blijft bij onze schadeafhandeling.  We hopen dat we je snel weer kunnen helpen binnen tien werkdagen. 

Reisverzekeringen

  • Doorlopende reisverzekering
  • Doorlopende annuleringsverzekering
  • Caravanverzekering
  • Kortlopende reisverzekering
  • Kortlopende annuleringsverzekering

 

Hoe kan ik wel contact opnemen

Voor alle schademeldingen geldt dat je gemiddeld 30 minuten moet wachten tot je een medewerker aan de telefoon hebt. Het kan ook korter of langer zijn.