Vragen en antwoorden: vernieuwing Mijn ANWB Parkeren
Onlangs ben je per e-mail geïnformeerd dat onze samenwerkingspartner Yellowbrick een nieuw systeem introduceert op 31 januari 2023. Hiermee wordt Mijn ANWB Parkeren vernieuwd. Op deze pagina vind je de veelgestelde vragen en antwoorden met betrekking tot deze verandering. Let op! De vragen en antwoorden gaan in op de situatie vanaf 31 januari 2023.
Algemeen
Wat is er aan ANWB Parkeren veranderd?
Waarom kan mijn e-mailadres of telefoonnummer maar aan één account gekoppeld worden?
Ik weet niet wat mijn klantnummer is. Waar kan ik deze vinden?
Inloggen Mijn ANWB Parkeren
Waarom kan ik niet meer inloggen in Mijn ANWB Parkeren?
Ik heb geen klantnummer en kan niet inloggen in Mijn ANWB Parkeren.
Gegevens wijzigen in Mijn ANWB Parkeren
Ik heb wijzigingen doorgevoerd in de Mijn ANWB Parkeren omgeving, maar deze zie ik niet meer terug. Hoe kan dit?
Ik wil mijn persoonlijke gegevens wijzigen in de nieuwe omgeving van Mijn ANWB Parkeren. Hoe kan ik dit doen?
Ik wil mijn ANWB Parkeren pakket wijzigen in de nieuwe omgeving van Mijn ANWB Parkeren. Hoe kan ik dit doen?
Ik wil mijn betaalgegevens wijzigen in de nieuwe omgeving van Mijn ANWB Parkeren. Hoe kan ik dit doen?
Parkeertransacties
Ik wil mijn parkeergeschiedenis inzien in de nieuwe omgeving van Mijn ANWB Parkeren. Hoe kan ik dit doen?
Ik kan mijn parkeertransacties van 2022 of ouder niet meer terugvinden in Mijn ANWB Parkeren en/of de Onderweg app. Hoe kan dit?
Belparkeren
Mijn telefoonnummer wordt niet meer herkend bij het belparkeren?
Internet parkeren
Ik wil internet parkeren via Mijn ANWB Parkeren. Hoe werkt dit?
Betalen & Facturen
Ik ondervind al lange tijd problemen met mijn creditcardbetalingen. Hoe kan dit opgelost worden?
Ik kan in de nieuwe omgeving van Mijn ANWB Parkeren de facturen niet meer terug vinden. Waar staan deze?
Ik heb voor de maand februari twee verschillende facturen ontvangen van ANWB Parkeren. Klopt dit?
Ik heb onlangs twee facturen ontvangen vanuit verschillende e-mailadressen, klopt dit?
Andere vragen?
Is je vraag nog niet beantwoord? Neem dan via Whatsapp contact op met de Customer Service van Yellowbrick.
Deel deze pagina