9 tips om meer klanten te krijgen
Heeft u een horeca-onderneming? Een café, restaurant, eethuis, theetuin, hotel, snackbar, fietscafé, strandpaviljoen? En wilt u meer klanten in uw zaak? Vraag dan hier de gratis Whitepaper 'Meer klanten in de zaak' aan en ga direct aan de slag met promotie- en marketingideeën voor de horeca.
Ik wil de Whitepaper meteen aanvragen
Restaurant-marketing
De economie trekt aan en daar profiteert de horeca van. Maar tegelijkertijd neemt de concurrentie toe en worden gasten steeds kritischer. Als gepassioneerde ondernemer wilt u alles uit uw zaak halen en zo veel mogelijk gasten laten genieten van uw aanbod. Maar hoe doe je dat met een beperkt marketingbudget en (te) weinig tijd om je te verdiepen in een effectieve marketingstrategie en online communicatie? Dat is toch een vak apart?
Klopt: wil je het goed doen, dan moet je je een beetje verdiepen in de mogelijkheden van marketing & communicatie. En dat kost tijd! Tijd die u liever steekt in de bedrijfsvoering zelf. Want in een café, restaurant of andere horecazaak is altijd wel iets te doen. De gratis ANWB Gastvrij Whitepaper maakt het u gemakkelijk: het geeft direct toepasbare promotie-ideeën en marketingtips om meer gasten te krijgen in uw restaurant, café, snackbar of andere horeca-onderneming. Zo krijgt u snel nieuwe gasten over de vloer.
9 gratis marketingtips
De Whitepaper 'Meer gasten in de zaak' wordt u gratis aangeboden door ANWB Gastvrij - hét netwerk van horeca-ondernemers die graag fietsers en wandelaars over de vloer hebben.
Vaste gasten
Het is natuurlijk fijn als er nieuwe bezoekers kennis komen maken met uw onderneming. Dan zet u uw beste beentje voor. Maar het liefste ziet u die gasten vaker terugkeren. Mét familie en vrienden. Dus: maak van een nieuwe gast een vaste gast met de horeca-marketingtips uit de Whitepaper.
Het doornemen van de Whitepaper kost u een kwartiertje en er zitten vast wel één of meer marketingtips bij waar u iets mee kunt. Dat is snel verdiend toch?
Zet social media succesvol in
U verkoopt een ervaring met smaakvolle producten en lekkernijen, geen lucht! Dus wat moet u met social media? Heel veel! Immers: consumenten in alle leeftijdscategorieën maken gebruik van social media. En dat zijn úw klanten. Wie kanalen zoals Facebook en Instagram op de juiste manier gebruikt, kan daar veel profijt van hebben en (nieuwe) klanten aan zich binden.
Daarom zoomen we in de ANWB Gastvrij Whitepaper extra in op de inzet van social media voor de horeca en geven we praktische voorbeelden hoe je dat kunt doen.