Vragen en antwoorden
Belangrijke informatie over je ANWB Parkeren-account
Onze samenwerkingspartner Yellowbrick gaat in de loop van 2022 over op een nieuw systeem, waarbij er slechts één account op hetzelfde mailadres of mobiele telefoonnummer mogelijk is. Op deze pagina vind je veelgestelde vragen en antwoorden over deze verandering.
Waarom kun je straks maar één account per e-mailadres of telefoonnummer hebben?
Wanneer gaat de samenwerkingspartner, Yellowbrick, over naar een nieuw systeem?
Waarom heb ik twee of meer dezelfde e-mails ontvangen op mijn e-mailadres(sen)?
Ik heb meerdere e-mails ontvangen, moet ik per ontvangen e-mail mijn keuze doorgeven?
Binnen het gezin gebruiken we één gezamenlijk e-mailadres. Alle parkeeraccounts, gerelateerd aan dit e-mailadres, willen we blijven gebruiken. Wat nu?
Waar kan ik mijn keuze doorgeven?
Andere vragen?
Is je vraag nog niet beantwoord? Neem dan via Whatsapp contact op met het ANWB Leden Service Center.
Deel deze pagina