Naar de inhoudLogo van de ANWBANWB Homepage

ANWB Parkeren app werkt niet

Vraag gesteld door Rob Winkelhuis op 2 juli 2018

Waarom werkt de ANWB parkeren app niet. Kon in Rotterdam in 10 met GPS en Internet aan geen verbinding maken. Hoe kan dat?

Antwoord van Jos

Antwoord van Jos

ANWB Expert

U heeft een klacht over de ANWB Parkeerapp.

ANWB Parkeren is een product van de ANWB dat in samenwerking met Yellowbrick is ontwikkeld. Yellowbrick is degene die de dienst uitvoert en ook alle vragen over het parkeren op straat beantwoord.

Waarom de app geen GPS en internet verbinding kon maken kan ik u niet zeggen. Maar ik verzoek u vriendelijk dit kenbaar te maken bij via onderstaand telefoonummer of mailadressen. Wellicht volgt er dan ook een verklaring voor dit incident.

Contact via: Customer Services Yellowbrick , Tel: 0900-2006999 (€0,45 per gesprek) , ma t/m vrij 8.00 tot 18.00 uur, e-mail: anwbparkeren@yellowbrick.nl
Wanneer je problemen, suggesties en wensen hebt betreffende de ANWB Onderweg App, dan kan je een e-mail sturen naar appsupport@anwb.nl.



***

Reactie van thepencilbox:

Als ik de zone in wil voeren komt er een melding : Fout bij ophalen zone-informatie




***

Reactie van joop66:

ik heb dat ook, verouderd toestel , ze verplichten je om de 2 jaar een ander toestel te nemen, omdat de android versie niet meer te updaten is.

geen updates meer naar 2 jaar en de app's gaan door naar nieuwere versie's.

je kan ook bellen als je bij een parkeerplaats staat met een paal nummer.