connected werkt niet
Vraag gesteld door RdV050152 op 28 mei 2018
Waarom krijg ik geen antwoord als ik een vraag meerdere keren stel. Zo ken ik de ANWB niet, Krijg steeds meer het gevoel om helemaal te stoppen met jullie. Ik word hier helemaal doodziek van.
Antwoord van Jos
ANWB ExpertU heeft een vraag over ANWB Connected.
Ik ken van u alleen een eerdere vraag uit 2016 over de portiersloten van een Citroën maar kom géén connected gerelateerde vraag tegen. Misschien heeft u deze elders binnen de ANWB voorgelegd. Maar voor direct contact is het wellicht beter te bellen met het Ledenservice Center, optie 5 in het keuzenmenu. Ook voor technische problemen zijn er dan collega's die u omtrent connected kunnen bijstaan.
Telefoon
088 269 2222 (lokaal tarief)
ma t/m vr: 8:30 - 18:00 uur, zaterdag: 10:00 - 16:00 uur
Deel deze pagina