Klacht camping

Vraag gesteld door Laika10 op 08 augustus 2017

Klacht over temp. Zwembad. Worden slecht behandeld door beheerder als we hier naar vragen.

Antwoord van Michiel

ANWB Expert

U heeft een klacht over de temperatuur van het water in het zwembad op de camping waar u verblijft De ondernemer neemt uw klachten niet serieus. U vraagt zich af hoe nu te handelen.

Ervan uitgaande dat meerdere recreanten zich beklagen over de temperatuur van het zwembadwater, adviseer ik u gezamenlijk met de medestanders schriftelijk uw beklag in te dienen bij de ondernemer.

Als de camping aangesloten is bij de RECRON, dan kunt u uw geschil - wanneer u er niet uitkomt met de ondernemer - voorleggen aan de Geschillencommissie Recreatie.



***

Reactie van Laika10:

Hallo hebben al contact met recron gehad, die hebben ons naar juilie door verwezen. Het is een ANWB erkende camping met vier sterren door jullie erkend. Het gaat om de camping t schinkel in Hoenderloo. Hoe kan een camping anwb erkend zijn met vier sterren waar het zwemwater ijskoud is.



***

Reactie van Marlijn van Gellicum:

ANWB campinginspecteurs voeren ieder jaar zo’n 2000 onafhankelijke campinginspecties uit in Europa. Zij leggen hun bevindingen vast in een digitaal inspectierapport. Campings worden door de ANWB campinginspecteurs beoordeeld op vijf hoofdonderdelen: sanitair, terrein, zwemmen, recreatie en winkels & horeca. Op de website van Camping 't Schinkel zijn deze vijf onderdelen terug te vinden.

Uw signaal heb ik doorgegeven aan de afdeling kamperen. Zij zullen uw opmerkingen bij het campingdossier voegen en deze zullen worden meegenomen tijdens de volgende beoordeling.