Waterkaart digitaal: ik ben geabonneerd maar het laden op een tweede apparaat lukt niet omdat uw computer mijn naam en wachtwoord niet herke

Vraag gesteld door abevanderwerff op 07 augustus 2017

Mijn gegevens in AWB 'Mijn Gegevens' gecontroleerd en in orde bevonden.

Antwoord van Michiel

ANWB Expert

U ondervindt problemen bij gebruik digitale waterkaarten op uw tweede apparaat. U vraagt zich af hoe dit kan worden verholpen.

U dient via de ANWB Waterkaarten app een account aan te maken. Vervolgens dient u deze app eveneens op uw tweede apparaat te downloaden. Vervolgens kunt u middels de inloggegevens van het eerste account inloggen.

Mocht dit onverhoopt niet het gewenste resulaat hebben, dan verzoek ik u vriendelijk contact op te nemen met ons Leden Service Centre op: 088-2692222 (optie 5 in het keuzemenu, vervolgens optie 1).

Meer informatie overANWB Waterkaarten app vindt u op onze website.