Waterkaart digitaal: ik ben geabonneerd maar het laden op een tweede apparaat lukt niet omdat uw computer mijn naam en wachtwoord niet herke
Vraag gesteld door abevanderwerff op 7 augustus 2017
Mijn gegevens in AWB 'Mijn Gegevens' gecontroleerd en in orde bevonden.
Antwoord van Michiel
ANWB ExpertU ondervindt problemen bij gebruik digitale waterkaarten op uw tweede apparaat. U vraagt zich af hoe dit kan worden verholpen.
U dient via de ANWB Waterkaarten app een account aan te maken. Vervolgens dient u deze app eveneens op uw tweede apparaat te downloaden. Vervolgens kunt u middels de inloggegevens van het eerste account inloggen.
Mocht dit onverhoopt niet het gewenste resulaat hebben, dan verzoek ik u vriendelijk contact op te nemen met ons Leden Service Centre op: 088-2692222 (optie 5 in het keuzemenu, vervolgens optie 1).
Meer informatie overANWB Waterkaarten app vindt u op onze website.
Deel deze pagina