Betalingsachterstand door miscommunicatie

Vraag gesteld door dtbkim op 18 april 2016

Beste lezer,

Na 25 jaar trouw lid te zijn ga ik boos opzeggen vanwege de behandeling van jullie service center. Ik woon nu in het buitenland en maak eigenlijk geen gebruik van jullie diensten.
Toch bleef ik in voorgaande jaren trouw het lidmaatschap betalen. Ik ben nu dus eigenlijk een donateur.

Alleen dit jaar is het te gortig en krijg ik van jullie incassobureau een mail over een aanmaning. Daarna heb ik ook direct het lidmaatschap betaald.
Heel vreemd dat ik niets van aanmaningen of herinneringen in MIJN ANWB zie staan.

Ik heb in December mijn pasje ontvangen via de persoon op het correspondentie-adres woont. Hij is ook ANWB lid dus wordt er maar 1 Kampioen verzonden.
Een beetje raar is dat ik het pasje krijg en er toch niet betaald schijnt te zijn. Ik heb immers vorig jaar mijn machtiging naar jullie verzonden. Daardoor ging ik er ook van uit dat het goed is gegaan met de incasso. De rekening vanwaar dat gedaan wordt is een slapende rekening omdat ik in het buitenland woon kijk ik daar niet zo vaak naar.


Ik vind het raar dat het management niets voor mij kan doen en de medewerkers telkens laat mijn mail beantwoorden.

Binnenkort ga ik via social media en omroepkanalen melden of er meerdere personen zijn die zoiets met de ANWB hebben meegemaakt.

Ik hoop dat jullie iets voor me kunnen doen voordat ik aktie ga ondernemen.

Groet,
Dhr. D. Kim
l

Antwoord van Michiel

ANWB Expert

Uw klacht is met prioriteit in behandeling genomen door ANWB Team Klacht. Spoedig zult u een reactie op uw klacht ontvangen.