Naar de inhoudLogo van de ANWBANWB Homepage

Waar kan ik een nieuw kenteken voor partnerpas en jongerenpas doorgeven?

Vraag gesteld door JackN op 10 januari 2016

Mijn vrouw en ik hebben een nieuwe auto gekocht. Om gebruik te kunnen blijven maken van de ANWB partner- en jongerenpas wil ik het nieuwe kenteken doorgeven, maar op de ANWB-site krijg ik niet gevonden waar ik het kan aanpassen. Kan dat uitsluitend telefonisch?

Antwoord van Leo

Antwoord van Leo

ANWB Expert

U vraagt waar u een ander kenteken kunt doorgeven voor de partnerpas.

Dit kan op het Leden Service Center.

 


***

 

 

 

Reactie van Wybert:

 

 

Via het Leden Service Center kwam ik niet verder.
Kreeg een "vraag het Iris" en een paar dingen in de re.kantlijn. Ik dacht bij "mijn gegevens" te moeten zijn, maar nee.
Dan "mijn producten en diensten" en jawel: "Lidmaatschap en Wegenwacht".
Dan "Bekijk details". Dan zie ik mijn partnerlidmaatschap. Onder Wegenwacht Service staat mijn kenteken. Bij het i'tje daarnaast staat "Het kenteken kan hierboven gewijzigd worden".
Ik heb geen idee waarboven / waar dan.
"Extra passen aanvragen"??? Is dat de plek om kenteken te wijzigen? Geen idee: het leidt naar een "lege pagina"....

Ik ga wel bellen als over een paar dagen de auto is ingeruild!
Onduidelijke website hiervoor.... (ik ben een ervaren internetter)

"Vraag het Iris" geeft om op mijn "partnerpas kenteken wijzigen"
alleen algemene informatie over partnerpas. Helaas.

 


***

 

 

 

Reactie van Jos van der Drift:

 

 

U kunt beter even bellen met het Ledenservicecenter;

088 269 2222 (lokaal tarief) Openingstijden: ma t/m vr: 8:30 - 18:00 uur, zaterdag: 10:00 - 16:00 uur.

 


***

 

 

 

Reactie van Wybert:

 

 

Ik heb inmiddels gebeld en het is geregeld, zij het dat ook de medewerker van het servicecentrum geen "wisseldatum" kon ingeven.
Ik blijf vinden dat de website duidelijker kan.
Het was moeilijk te vinden.