Waarom krijg ik 2 nieuwe passen na aanvraag partnerkaart
Vraag gesteld door Yda op 6 januari 2018
Ik heb een lidmaatschapskaart van 2018 ontvangen op mijn naam en toen ook maar eens partnerlidmaatschap aangevraagd voor mijn man via de site. Nu ontvang ik vandaag twee nieuwe lidmaatschapspassen en op 1 staat partnerpas. Op zich klopt dit, maar beidr passen staan nu op naam van mijn man en hebben beide en ander nummer dan mijn eigen pas. Het lijkt mij dat ik mijn pas gewoon houd (303578866) en dat er alleen een partnerpas op naam van mijn man komt. ? Het er nu 2 op naam van mijn man en mijn eigen pas???
Antwoord van Jos
ANWB ExpertU heeft een vraag over twee ontvangen lidmaatschapspassen.
U kunt het beste contact opnemen met het ANWB Ledenservice center;
Telefoon
088 269 2222 (lokaal tarief)
Openingstijden
ma t/m vr: 8:30 - 18:00 uur, zaterdag: 10:00 - 16:00 uur
Deel deze pagina