Vragen gesteld door de Leden

Beantwoord door Experts

24 expert vragen

  1. Hotel in minder dan 24 uur voor aankomst geannuleerd door aanbieder

    Gevraagd op 7 januari 2020

    Wij hebben op 13 november een hotel in Abu Dhabi geboekt op de website van Stayforlong. De boeking werd bevestigd en betaling zou plaatsvinden op 11/12 via de door mij opgegeven creditcard. De boeking werd geannuleerd wegens overboeking. Uiteindelijk hebben wij zelf een kamer kunnen boeken in hetzelfde hotel tegen een hoger tarief. Kunnen wij dat verhalen op Stayforlong?

  2. Betaling hotelboeking

    Gevraagd op 8 januari 2019

    Doordat de weg naar het hotel afgesloten was kon ik mijn hotel niet bereiken. Moet ik dan toch alles betalen?

  3. Bizarre situatie met dubbelboeking

    Gevraagd op 3 januari 2019

    Beste heer/ mevrouw, Wij worden geconfronteerd met een bizarre situatie betreffende een dubbele boeking bij hotels.com voor dezelfde periode. De intentie was er om een boeking bij een...

  4. Aansprakelijkheid hotelkosten na aanrijding

    Gevraagd op 21 oktober 2018

    Na een aanrijding moets ik twee nachten in een hotel wachten op de reparatie. Tegenpartij zegt hiervoor niet verzekerd te zijn. Moeten ze wel betalen?

  5. Verbandtrommels in vakantie accomodaties.

    Gevraagd op 15 oktober 2018

    Hetis ons zelf niet overkomen,maar bij een weekje er tussenuit op het eiland Zakinthos Gr. Was er iemand onderuitgegaan bij het zwembad doordat de tegels glad waren.Er waren op het co...

  6. Veiligheid in buitenlandse hotels.

    Gevraagd op 11 oktober 2018

    Zijn er regels voor reisaanbieders voor als ze hotels/appartementen contracteren,dat ze kunnen eisen dat er een verbandtrommel aanwezig is en ook iemand die mensen eerste hulp kunnen ...

  7. toeristenbelasting

    Gevraagd op 9 september 2018

    we hebben een fietsvakantie rond de bodesee,is he gebruikelijk dat een hotel toeristenbelasting laat betalen?

  8. Wij hebben een hotel geboekt inclusief GRATIS parkeren, nu extra betalen voor parkeren

    Gevraagd op 9 september 2018

    Graag willen willen wij weten wat onze rechten (& plichten) zijn ten opzichte van deze misleidende advertentie. Wij hebben al diverse keren telefonisch contact gehad met zenhotels en ...

  9. Geboekte verblijf lag in een getto

    Gevraagd op 1 september 2018

    Wij hebben via booking.com een vakantie geboekt, daar aangekomen lag het hotel in een waar getto. Wij hebben direct contact opgenomen met booking.com en hebben de eigenaar gesproken. ...

  10. betaling hotel Voreppe

    Gevraagd op 27 juli 2018

    We hebben 40 euro volgens de ICS visa aan betaald maar bij het hotel in Voreppe weten ze daar niks van. Ik heb de brief wel mee genomen. Groetje P. Van Delsen.