Vragen gesteld door de Leden

Beantwoord door Experts

3 expert vragen

  1. Prijsverhoging Kona

    Gevraagd op 22 januari 2019

    Ik wil u graag er op attenderen dat n.m.m. Hyundai een volstrekte onwettelijke prijsverhoging heeft doorgevoerd. De dealer zei mij dat de prijs verhoging per 1 februari 2019 in zou gaan. Op de site van Hyundai NL is i.i.g. wel al de hogere prijs te zien. Ik heb mijn auto al in juni 2018 besteld en moest wachten. Voor vaste prijs. Het mag i.i.g. niet volgens de Bovag voorwaarden niet. Deze auto is voor 98% aan Lease Maatschappijen verkocht. Die hebben niet in de gaten dat het niet mag. Zij verhogen de lease prijs grwoon een beetje. Graag uw advies. Ik hoop ook dat de ANWB dit als organisatie oppakt voor alle consumenten. Zie ook de website van Leaseblog over de prijsverhoging.

  2. omruilmogelijkheid nieuwe ondeugdelijke auto

    Gevraagd op 13 juni 2018

    Mijn nieuw gekochte Hyundai i-30 1.6 CRDi 6MT Comfort uit april 2017 (diesel, nieuwe model i-30) heeft sinds een maand nadat ik er mee van de dealer wegreed, het probleem dat het olie...

  3. Garantie Carrosserie en onderhoud dealer

    Gevraagd op 06 september 2016

    Beste ANWB, Ik heb een jaar geleden een auto gekocht en een ANWB aankoopkeuring laten uitvoeren. Auto is altijd bij de dealer onderhouden. Onderhoudsgeschiedenis erbij gekregen in het...