Vragen gesteld door de Leden

Beantwoord door Experts

4 expert vragen

  1. Fabrieksgarantie Hyundai en onderzoekskosten

    Gevraagd op 6 februari 2020

    Mijn Hyundai heeft ergens een probleem in de elektronica van de auto en ik heb de auto gebracht naar de dealer voor dit probleem. De auto is slechts 2,5 jaar oud...? Lees verder

  2. Prijsverhoging Kona

    Gevraagd op 22 januari 2019

    Ik wil u graag er op attenderen dat n.m.m. Hyundai een volstrekte onwettelijke prijsverhoging heeft doorgevoerd. De dealer zei mij dat de prijs verhoging per 1...? Lees verder

  3. omruilmogelijkheid nieuwe ondeugdelijke auto

    Gevraagd op 13 juni 2018

    Mijn nieuw gekochte Hyundai i-30 1.6 CRDi 6MT Comfort uit april 2017 (diesel, nieuwe model i-30) heeft sinds een maand nadat ik er mee van de dealer wegreed, het...? Lees verder

  4. Garantie Carrosserie en onderhoud dealer

    Gevraagd op 6 september 2016

    Beste ANWB, Ik heb een jaar geleden een auto gekocht en een ANWB aankoopkeuring laten uitvoeren. Auto is altijd bij de dealer onderhouden. Onderhoudsgeschiedenis...? Lees verder

Stel een vraag (excl. voor leden)

Staat je vraag er niet tussen? Als ANWB-lid kun je deze stellen aan de experts.

Stel een vraag