Vragen gesteld door de Leden

Beantwoord door Experts

4 expert vragen

  1. Geld terugstorten op gesloten creditcard

    Gevraagd op 25 juli 2020

    Accommodatie via ANWB creditcard geboekt. Mnd later kaart laten vervallen. Nu is accom. geannuleerd. Geld wordt teruggestort. Waar gaat dit geld heen?

  2. Faillissement Flybe

    Gevraagd op 15 maart 2020

    We zouden naar Londen met Flybe. Die zijn echter failliet. Dekt mijn reis- en annuleringsverzekering de kosten.

  3. Compensatie ivm staking

    Gevraagd op 19 februari 2020

    Op weg naar de gate kregen wij te horen dat de vlucht was gecanceld ivm een staking van het grondpersoneel van Easy Jet in Lissabon. Wij konden de volgende dag heen echter dat was voor ons niet meer de moeite waard, en zijn huiswaards gegaan, met de mededeling van Kras en Easy Jet dat de kosten vergoed werden. Tot op heden willen zij echter niets vergoeden.

  4. Hoe kan ik een gemaakte fout declareren

    Gevraagd op 3 februari 2020

    Ik heb een ski vakantie betaald waarvan ik 2 facturen heb gehad en beide fouten zijn gemaakt door het reisbureau maar die ik wel betaald heb en graag de gemaakte fout wil terug ontvangen. Voordat ik een boeking ging maken, heb ik telefonisch contact gehad met het reisbureau en gevraagd of er van het arrangement (incl. skipas), 1 skipas eruit gehaald kon worden omdat die persoon zwanger is en dus niet ging skiën.