Naar de inhoudLogo van de ANWBANWB Homepage

Problemen op het vliegveld

Wat moet je doen bij problemen voor, tijdens of na je vlucht

Heb jij last van problemen op het vliegveld? Zoals een stroomstoring, stakingen, lange wachtrijen en vertraagde of geannuleerde vluchten. Deze situaties kunnen je vakantieplannen verstoren of er zelfs ervoor zorgen dat je niet kunt gaan. Wij vertellen je per situatie wat dit voor jou betekent, samen met ons advies voor de meest voorkomende vragen.

Snel naar
EU Claim | Ook interessant | Service & Contact

Mijn bagage is vermist 
Bij aankomst op je vakantiebestemming kom je erachter dat jouw bagage niet is meegekomen. Wij vertellen je wat je moet doen.
Mijn vlucht is geannuleerd 
Je vakantieplannen kunnen in de problemen komen als je vlucht wordt geannuleerd. Je vertrekt later dan gepland, of je gaat helemaal niet meer.
Ik heb mijn vlucht gemist 
Lange wachtrijen op het vliegveld kunnen ervoor zorgen dat je de vlucht mist. Lees wat je kan doen als je vlucht zonder jou vertrekt.
Stroomstoring op het vliegveld 
Vertraagde vluchten en bagage banden die uitvallen. Een stroomstoring op het vliegveld heeft grote gevolgen.

EU Claim

Heb je problemen voor, tijdens of na je vlucht? Zoals een vertraagde of geannuleerde vlucht, gemiste aansluiting, bagage die niet is aangekomen of het missen van de vlucht door drukte bij het inchecken. EU Claim helpt je bij het krijgen van een vergoeding. Bekijk de website van EU Claim voor de voorwaarden en hoe het werkt.

Ook interessant

Online schade melden, dit moet je doen

Heb je een schade gemeld en ben je benieuwd wanneer je iets van ons hoort? Wij doen er alles zo snel mogelijk te reageren. Lees meer over onze reactietermijnen.  

Service & Contact

Vragen? Neem contact op

Nog niet gevonden wat je zoekt? Neem contact op met een van onze collega’s. Via onderstaande link vind je alle contact gegevens voor verzekeren.