Contact

We helpen u graag. Voor uw zakelijke vragen of hulp bij bestellen kunt u bellen met afdeling Customer Services: 088 269 7373. Bereikbaar van maandag t/m vrijdag: 09.00 - 17.00 uur. U kunt ons ook via e-mail bereiken: anwbvoordezaak@anwb.nl.

Wat doet u als u pech heeft? 

  • Bij pech belt u altijd eerst met de ANWB Alarmcentrale.
  • Bij pech in Nederland belt u 088 269 2100
  • Bij pech in het buitenland belt u +31 88 269 1464
  • De ANWB Alarmcentrale is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar voor hulp. Medewerkers van de Alarmcentrale nemen uw pechincident telefonisch aan en schakelen indien nodig de Wegenwacht Service in.
  • Bij pech in het buitenland heeft u altijd contact met een Nederlands sprekende hulpverlener van de ANWB Alarmcentrale. Zij schakelen, indien nodig zusterorganisaties of lokale hulpverleners in.
  • Wij doen er alles aan om u weer op weg te helpen.

Hebt u een vraag over ANWB voor de Zaak?

Bekijk de veelgestelde vragen

Wilt u een klacht melden?

Dank dat u ons op de hoogte brengt van uw klacht. U kunt uw klacht sturen naar anwbvoordezaak@anwb.nl. Graag 'Klacht' in het onderwerpveld vermelden.

Lidmaatschapspas of kentekenkaart aanvragen?

Stuur een e-mail naar anwbvoordezaak@anwb.nl. Graag 'Lidmaatschaps- of kentekenkaart' in het onderwerpveld vermelden.

Hoe kan ik lid worden?

U kunt online een bestelling plaatsen via het aanmeldformulier.