Naar de inhoudLogo van de ANWBANWB Homepage

Heb je pech gehad?

Wij helpen je, óók na je pechmoment

Heb je pech gehad en ben je geholpen door onze Wegenwacht? Hier vind je handige informatie en tips.

Handige informatie voor na je pechgeval

Declaratie indienen

Er kunnen situaties zijn waarbij je zelf bepaalde kosten voorschiet, die je daarna terugkrijgt op basis van je Wegenwacht Service. Heb je kosten gemaakt die volgens de algemene voorwaarden door ons worden vergoed? Dan kun je ze eenvoudig online declareren in Mijn ANWB.

Reservewiel inleveren

Als de Wegenwacht een geel reservewiel onder je auto heeft geplaatst, stuur het wiel dan binnen vijf dagen terug in de meegeleverde retourtas met retourlabel. Ontbreekt het label? Neem dan contact op via wegenwacht@anwb.nl met kenteken en pechdatum.

Wegenwacht pakket aanpassen

Je kunt je Wegenwacht pakket eenvoudig aanpassen of uitbreiden voor nog meer geruststelling onderweg. Kies de dekking die past bij je ervaring en behoeften, zodat je vol vertrouwen de weg op kunt gaan, wetende dat hulp altijd binnen handbereik is.

Bedankje aan de Wegenwacht

Wil je een compliment sturen aan de Wegenwacht die jou geholpen heeft? Dan kan dit naar wegenwacht@anwb.nl met je kenteken of lidmaatschapsnummer, zodat we het bij de juiste persoon bezorgen.

2,75per maand
Voorkom onnodige pech met Smart Driver 

Voorkom pech in de toekomst. Met Smart Driver kun je onverwachte reparaties voorkomen en het verkleint de kans op onnodig stilstaan.

Pechhulp voor je gezin 

Rijden jouw partner en kind ook in de gezamenlijke auto of juist in een eigen auto? Als de auto met pech komt stil te staan, is het fijn als ook zij pechhulp krijgen.

Wegenwacht Service uitbreiden 

Je kunt je Wegenwacht pakket eenvoudig aanpassen of uitbreiden voor nog meer geruststelling onderweg. Kies de dekking die past bij je ervaring en behoeften.