Klanttevredenheid Wegenwacht

alt text

Bij ANWB staan de leden centraal. De tevredenheid over de hulp van de Wegenwacht is zeer hoog. Toch blijven we zoeken naar manieren om onze dienstverlening verder te verbeteren. Daarom vragen wij leden continu om feedback over onze dienstverlening. 

Beoordeling Wegenwacht

In 2016 (tot december) deelden in totaal 75.309 leden hun feedback met ons. Gemiddeld kreeg de Wegenwacht een 8,4.

51% van de 75.309 leden gaf de Wegenwacht een 9 of een 10. 

Leden zijn met name enthousiast over de deskundigheid en professionaliteit van onze mannen en vrouwen langs de weg. Zij helpen onze leden dan ook 9 van de 10 keer direct weer op weg met pechhulp, zodat die met hun eigen auto snel weer op pad kunnen. 

Reacties van leden

Vanuit de feedback van leden hebben we enkele reacties geselecteerd:

  • Vlot ter plaatse. Joviale vrolijke man die ons slechte humeur binnen een oogwenk totaal had omgekeerd! Heeft m'n zoon meteen geleerd hoe hij een band moet wisselen. Top!!
  • Van goede en adequate hulp rond een uurtje of 1 's nachts wordt iedereen enthousiast. Zeker als blijkt dat de dienstdoende monteur voor je aan het overwerken is (pas verteld na bevraging, werd dus niet over gezeurd).
  • Snel geholpen, duidelijke informatie en vriendelijk personeel. Zowel telefonisch als de monteur.
  • De snelheid van komen na het telefoontje. En de hulpvaardigheid van de wegenwacht man. Hij bood zelfs mijn vrouw een broodje aan omdat ze last van haar suiker had. Super.
  • Vriendelijke hulp die voldoende uitleg gaf en meedacht in weer op weg helpen van het voertuig. Belde achteraf ook nog even of auto naar verwachting presteerde.
  • Binnen de aangegeven tijd aanwezig, correcte informatie over het technische probleem, duidelijke suggesties voor vervolg handelen.
  • Op de bewuste dag was het erg warm ik kon een afspraak plannen laat in de avond, hierdoor had ik tijd genoeg om mijn afspraken na te komen en de medewerker stond precies op de afgesproken tijd voor de deur.
  • Ik ben enthousiast door de adequaatheid, de snelheid en de vriendelijkheid waarmee we geholpen zijn, zowel door de telefooncentrale als de hulpverlener.
  • De hulpverlener was erg aardig en legde goed uit wat er aan de hand was en wat ik tegen de garage moest zeggen, waar de auto daarna naar toe ging.
  • Korte wachttijd en zeer vriendelijke wegenwachter. Zeer correct geholpen en de wegenwachter liet een aantekening achter voor de volgende dag zodat men op de hoogte was als ik de volgende dag weer zou bellen. De volgende dag weer gebeld en men wist meteen van het probleem.

Andere leden bekeken ook