Vragen en antwoorden

Belangrijke informatie over je ANWB Parkeren-account

Zoals je in de mail hebt kunnen lezen, gaat onze samenwerkingspartner Yellowbrick eind januari 2023 over op een nieuw systeem. Daarmee wordt Mijn ANWB Parkeren verbeterd. Door deze verandering kan een klantnummer alleen gekoppeld zijn aan één uniek e-mailadres of telefoonnummer. Op deze pagina vind je veelgestelde vragen en antwoorden over deze verandering.

Als een account over een langere periode niet meer gebruikt is (geen activiteit vertoond), behouden we ons het recht om het account te verwijderen. Dit doen wij op basis van privacyregelgeving ter bescherming van persoonsgegevens.

Het nieuwe systeem van onze samenwerkingspartner Yellowbrick ondersteunt na de overgang één uniek e-mailadres per klantnummer. Indien meerdere klantnummers gekoppeld zijn aan één e-mailadres kun je problemen ondervinden met het inloggen (alleen als je inlogt met je e-mailadres), maar ook bijvoorbeeld met het wijzigen van je persoonlijke gegevens in Mijn ANWB Parkeren.

Om eenvoudig te kunnen blijven parkeren, raden wij je dringend aan om aan elk klantnummer een uniek e-mailadres te verbinden via Mijn ANWB Parkeren. Je kunt de klantnummers herleiden op de facturen.

Naar verwachting zal dit begin 2023 zijn. Uiteraard word je te zijner tijd vooraf door ons geïnformeerd over de veranderingen en voordelen van het nieuwe ANWB Parkeren.

Een actief account is een account waarmee je in de afgelopen 18 maanden een parkeertransactie hebt gedaan. Een inactief account is een account dat is aangemaakt, maar waar na registratie nooit of langer dan 18 maanden geleden een parkeertransactie mee is gedaan.

Je actieve klantnummer kun je vinden op de meest recente parkeerfactuur.


Andere vragen?

Is je vraag nog niet beantwoord? Neem dan via Whatsapp contact op met het ANWB Leden Service Center.