Pharos wint Tradeprijs Vlaanderen 2013

Sneukelen in Leuven of borrelen in Mechelen. Met dergelijke aanbiedingen voor leuke culinaire tripjes zet Pharos bourgondisch Vlaanderen op de kaart.

 In 2012 sloegen 5 touroperators en Toerisme Vlaanderen & Brussel de handen ineen om de culinaire troeven van Vlaanderen extra in de kijker te zetten in een gezamenlijke campagne ‘Lekker naar Vlaanderen’. Die campagne werd een groot succes, zowel in het voor- als in het najaar, zodat een vervolg in 2013 niet kon uitblijven.

Pharos Reizen heeft nu samen met Weekendjeweg.nl de jaarlijkse Tradeprijs Vlaanderen in de wacht gesleept. Ook de andere deelnemende partijen (De Jong Intra Vakanties, Thomas Cook/Vrij Uit en Sunair Vakanties) werden donderdag tijdens een feestelijke lunch bedankt voor hun inspanningen om culinair Vlaanderen te promoten.

 > Weekendje weg in Belgie