Nieuw bij Media: Het water op

ANWB Media zet breder in op waterrecreatie met een nieuwe special: ‘Het water op’.

Vlak voor het vakantieseizoen wijst deze nieuwe uitgave Nederlanders de weg naar allerlei vormen van recreatie en vakantievermaak op en rond het water. ‘Het water op’ richt zich niet op de doorgewinterde watersporter, maar op iedereen die op en aan het water vermaak zoekt. “Van de supper tot de huurder van een catamaran”, zegt Arno Beuken, eindredacteur van de Waterkampioen en ‘Het water op’.

Oplage van 150.000 stuks

De special bestaat uit 76 pagina’s, grotendeels branded content met een sterke redactionele invalshoek. Hij wordt in een oplage van 150.000 stuks verspreid onder abonnees van de Waterkampioen, ontvangers van de Kampioen met belangstelling voor waterrecreatie en leden van het Watersportverbond, waarmee is samengewerkt voor de nieuwe uitgave. Als ‘Op het Water’ aanslaat, zal het blad jaarlijks uitkomen.