ANWB op 10 in top 100 verleidelijke merken
Er bestaan tegenwoordig heel wat hitlijsten waarop je als bedrijf kunt scoren, bijvoorbeeld met je bekendheid, je klantvriendelijkheid of je reputatie. Deze kenden we nog niet: de top 100 verleidelijke merken, met de ANWB op 10.
Het is een tamelijk verrassende ranglijst. Wat te denken van de top 3: Amsterdam, RTL4 en Tesla? De lijst is het resultaat van onderzoek door bureau Totta naar de beleving van merken bij ruim 10.000 consumenten. Ze zijn getoetst op bekendheid, functionele en emotionele aspecten. Daaruit ontstaat een beeld van hun aantrekkingskracht. Volgens het bureau vertaalt de verleidelijkheid van merken zich onder meer naar een sterkere loyaliteit. Ze zijn beter bestand tegen concurrentie en verleiden tot koopgedrag.
Meer nieuws
- Kampeer en Caravan Kampioen stijgt in populariteit 26 jan 2021
- AutoMaatje gaat vaccinatieritten rijden 26 jan 2021
- ANWB draagt bij aan duurzame bereikbaarheid van Den Haag 22 jan 2021
- De Buitendienst neemt je weer mee op pad 22 jan 2021
- Datalek bij toeleverancier ANWB 08 jan 2021
- Hoofddirecteur ANWB Frits van Bruggen vertrekt 04 jan 2021