ANWB valt in de prijzen bij Superpromoter Awards

De ANWB heeft gisteren in Rotterdam de Superpromoter Award in de categorie Ledenorganisaties in de wacht gesleept. Esmé van der Helm van ANWB Vrijwilligers nam de prijs in ontvangst. 

De verkiezing is gebaseerd op een onderzoek onder 10.000 mensen; hun is onder meer gevraagd over welke merken zij enthousiast zijn. Volgens Blauw Research, initiatiefnemer van het onderzoek, zijn superpromoters van levensbelang voor bedrijven. Het zijn de ambassadeurs van een organisatie, en hun enthousiasme zorgt voor nieuwe klanten en omzetgroei.

Enthousiasme over merken

Deelnemers aan het onderzoek is gevraagd over welke merken zij enthousiast zijn, of ze er positief over praten met bekenden en of ze denken dat hun enthousiasme invloed heeft op hun sociale netwerk. Op basis van de scores van de laatste 2 criteria zijn de winnaars bepaald. Andere genomineerden in de categorie Ledenorganisaties waren de Consumentenbond en FNV Bondgenoten.