Veelgestelde vragen over Mijn ANWB

Mijn ANWB is een ingelogde omgeving waar u 24 uur per dag uw persoonlijke gegevens kunt inzien en wijzigen. Als ANWB lid kunt u hier ook direct gebruikmaken van extra aanbiedingen op basis van uw kaartkleur en zien hoeveel voordeel u al heeft opgebouwd.

Inzien en wijzigen van gegevens

Ja, log in op Mijn ANWB en u kunt zelf uw adresgegevens aanpassen.

In Mijn ANWB kun je je geboortedatum toevoegen of wijzigen. Wil je in de naam wijzigingen aanbrengen, omdat het niet correct geschreven is, dan kun je dit contactformulier gebruiken achter Mijn ANWB. 

Wil je persoonsgegevens wijzigen, omdat je het lidmaatschap van je partner over wil nemen, dan vragen we je contact met ons op te nemen. Klik hier om naar contact en services te gaan.

U kunt het e-mailadres van uw ANWB inlogaccount eenvoudig wijzigen in Mijn ANWB of via onderstaande link Inlogaccount wijzigen. Wilt u ook uw contact e-mailadres voor nieuwsbrieven en contact met de ANWB wijzigen? Pas deze dan aan in Mijn ANWB op de pagina Mijn gegevens onder het kopje Contactinformatie.

Inlogaccount wijzigen

Kunt u niet meer inloggen en heeft u ook geen toegang meer tot het e-mailadres van uw inlogaccount? Vraag dan een code aan om het e-mailadres te wijzigen. De wijzigingscode wordt per brief naar uw huisadres gestuurd. Dit kan een week duren.

Wijzigingscode e-mailadres aanvragen

U kunt in Mijn ANWB aangeven voor welke nieuwsbrieven u zich wilt aan- of afmelden. U kunt zich ook altijd afmelden in de nieuwsbrief zelf, via de link 'Mijn gegevens' of 'Afmelden' rechts onderaan in de nieuwsbrief.

Uw facturen kunt u inzien op Mijn ANWB. Heeft u vragen over uw factuur, bekijk dan de informatiepagina over facturen met voorbeeldfacturen en uitleg.

U heeft wellicht per ongeluk een account aangemaakt als niet-lid. Maak een nieuw account aan waarbij u uw lidmaatschapsnummer doorgeeft en onthoud uw nieuwe inlognaam. Log in en bekijk het overzicht van uw producten.

Ben je langer dan een jaar lid? Dan kun je op elk moment kiezen voor een wijziging in je Wegenwacht Service. Als je overstapt naar een minder uitgebreid pakket gaat de wijziging een maand later in en verandert de looptijd van je Wegenwacht Service niet. Breid je je pakket uit dan gaat deze wijziging direct in. Bekijk of wijzig je pakket in Mijn ANWB.

Bent je een nieuw lid?  Tijdens je eerste jaar kun je alleen de Wegenwacht Service uitbreiden. Na afloop van je eerste jaar kun je dit wel wijzigen. Bekijk of wijzig je pakket in Mijn ANWB.

Heb je een vraag over het aanmaken, inloggen of wijzigen van je Mijn ANWB account?

Ga dan hierheen

Heeft u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Stuur ons een e-mail via het contactformulier of stel uw vraag rechtsboven op deze pagina aan onze virtuele medewerker Iris.