Veelgestelde vragen over Mijn ANWB
Mijn ANWB is een ingelogde omgeving waar u 24 uur per dag uw persoonlijke gegevens kunt inzien en wijzigen. Als ANWB lid kunt u hier ook direct gebruikmaken van extra aanbiedingen op basis van uw kaartkleur en zien hoeveel voordeel u al heeft opgebouwd.
Inzien en wijzigen van gegevens
Ja, log in op Mijn ANWB en u kunt zelf uw adresgegevens aanpassen.
Uw lidmaatschap is persoonsgebonden en niet overdraagbaar. Deze persoonlijke gegevens kunt u daarom niet online wijzigen. Zijn de gegevens onjuist, dan kunt u dit via het Leden Service Center aan ons doorgeven.
U kunt het e-mailadres van uw ANWB inlogaccount eenvoudig wijzigen in Mijn ANWB of via onderstaande link Inlogaccount wijzigen. Wilt u ook uw contact e-mailadres voor nieuwsbrieven en contact met de ANWB wijzigen? Pas deze dan aan in Mijn ANWB op de pagina Mijn gegevens onder het kopje Contactinformatie.
Kunt u niet meer inloggen en heeft u ook geen toegang meer tot het e-mailadres van uw inlogaccount? Vraag dan een code aan om het e-mailadres te wijzigen. De wijzigingscode wordt per brief naar uw huisadres gestuurd. Dit kan een week duren.
U kunt in Mijn ANWB aangeven voor welke nieuwsbrieven u zich wilt aan- of afmelden. U kunt zich ook altijd afmelden in de nieuwsbrief zelf, via de link 'Mijn gegevens' of 'Afmelden' rechts onderaan in de nieuwsbrief.
Uw facturen kunt u inzien op Mijn ANWB. Heeft u vragen over uw factuur, bekijk dan de informatiepagina over facturen met voorbeeldfacturen en uitleg.
U heeft wellicht per ongeluk een account aangemaakt als niet-lid. Maak een nieuw account aan waarbij u uw lidmaatschapsnummer doorgeeft en onthoud uw nieuwe inlognaam. Log in en bekijk het overzicht van uw producten.
Bent u langer dan een jaar lid? Dan kunt u op elk moment kiezen voor een wijziging in uw Wegenwacht Service. De wijziging gaat een maand later in. Als u overstapt naar een minder uitgebreid pakket verandert de looptijd van uw Wegenwacht Service niet. Bekijk of wijzig uw pakket in Mijn ANWB.
Bent u een nieuw lid? Tijdens uw eerste jaar kunt u alleen de Wegenwacht Service uitbreiden. Na afloop van uw eerste lidmaatschapjaar kunt u dit wel wijzigen. Bekijk of wijzig uw pakket in Mijn ANWB.
Inlogaccount aanmaken en inloggen
Een ANWB inlogaccount maakt u heel eenvoudig aan. Dat kan via onderstaande link of via het menu rechts bovenaan de pagina. Houd uw lidnummer bij de hand. Bent u vandaag lid geworden, dan duurt het een dag voordat u hiermee een inlogaccount kunt aanmaken.
Inloggen op Mijn ANWB doet u heel eenvoudig via onderstaande link of via het menu rechts bovenaan de pagina. Ook als u een pagina wilt bekijken die in Mijn ANWB staat, krijgt u automatisch een inlogscherm te zien waar u kunt inloggen. Heeft u nog geen inloggegevens, maak dan eerst een ANWB inlogaccount aan.
U heeft wellicht per ongeluk een account aangemaakt als niet-lid. Maak een nieuw account aan waarbij u uw lidmaatschapsnummer doorgeeft en onthoud uw nieuwe inlognaam.
Heeft u een niet-lid account aangemaakt, dan is uw account nog niet gekoppeld aan uw lidmaatschapsnummer. U kunt met uw lidmaatschapsnummer een nieuw inlogaccount aanmaken. Hiermee kunt u uw eigen gegevens en diensten bekijken in Mijn ANWB. Per lidmaatschapsnummer kan één ANWB inlogaccount aangemaakt worden. U kunt desgewenst uw inlogaccount zelf verwijderen en een nieuw account aanmaken.
U kunt uw inlognaam opvragen via onderstaande link. Houd uw e-mailadres bij de hand. U kunt een nieuw wachtwoord aanmaken via onderstaande link. Houd uw inlognaam bij de hand.
Als uw vraag hierboven niet is genoemd, bekijk dan de veelgestelde vragen over mogelijke inlogproblemen.
Heeft u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Stuur ons een e-mail via het contactformulier of stel uw vraag rechtsboven op deze pagina aan onze virtuele medewerker Iris.