Waarom kan ik niet inloggen?

Als u niet kunt inloggen, dan kan dat verschillende oorzaken hebben:

U heeft nog geen inlogaccount aangemaakt

Voordat u gebruik kunt maken van bijvoorbeeld Mijn ANWB, het ledenvoordeel in de webwinkel of de ANWB community, dient u een inlogaccount aan te maken. Zowel leden als niet-leden kunnen een inlogaccount aanmaken. Niet-leden kunnen daarmee alleen meedoen aan de community van anwb.nl en reageren op artikelen, foto's uploaden en meningen geven.

Let op: leden die woonachtig zijn in het buitenland moeten hun werkelijke postcode invullen bij het aanmaken van een inlogaccount.

Inlogaccount aanmaken

U heeft uw inlogaccount nog niet bevestigd

U heeft wel een inlogaccount aangemaakt, maar deze nog niet bevestigd. U kunt daarom niet inloggen. Tijdens de registratie is er een e-mail gestuurd naar uw e-mailadres, met als titel: 'ANWB - Link om uw inlogaccount te bevestigen'. Deze e-mail bevat een link, waarmee u uw inlogaccount binnen 48 uur kunt bevestigen. Als u op de link klikt, opent zich een nieuw scherm, waarin staat dat u gebruik kunt maken van uw inlogaccount.

Als u uw inlogaccount heeft bevestigd, kunt u inloggen.

Heeft u geen e-mail ontvangen? Kijk dan eerst even in de map 'ongewenste e-mail'. Regelmatig worden bevestigingsmails in deze map geplaatst. Het kan voorkomen dat u de e-mail niet kunt openen, als deze nog in de map 'ongewenste e-mail' staat. U kunt de e-mail vanuit deze map verplaatsen naar uw 'Postvak IN' en dan openen. U dient uw account binnen 48 uur te bevestigen, omdat de activatielink daarna verlopen is.

U bent u inlognaam of wachtwoord vergeten

U heeft wel een account aangemaakt, maar uw inlognaam of wachtwoord vergeten, kunt u deze zelf opvragen.

Opvragen inlognaam

Opvragen wachtwoord

 

U bent een zakelijke klant

Voor zakelijke leden (ANWB voor de Zaak) geldt dat u een nieuw wachtwoord kunt aanvragen op het op het inlogscherm van Mijn ANWB voor de Zaak. Gebruik hier het e-mailadres dat bij ons bekend is