Contact met de ANWB

Onze klantenservice staat voor je klaar om je van dienst te zijn, vragen te beantwoorden en problemen op te lossen. Onze klantenservice is via verschillende kanalen te bereiken waaronder de telefoon, chatbox op onze website, e-mailcontactformulier op anwb.nl, social media en via één van onze medewerkers in de winkel. 

Als je een vraag of klacht hebt, hebben we een aantal persoonsgegevens van je nodig. Denk hierbij aan je naam, geslacht, adresgegevens, telefoonnummer, e-mailadres en eventuele andere informatie die nodig is om je vraag of klacht in behandeling te nemen. We gebruiken deze informatie om je op de hoogte te houden van je vraag of klacht maar ook om inzicht te krijgen in de aard van de vraag of klacht. 

Wanneer je contact opneemt met de ANWB, nemen we het telefoongesprek op. De ANWB neemt telefoongesprekken op voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden, ter verificatie van en onderzoek naar opdrachten en transacties, of om te kunnen voldoen aan wettelijke verplichtingen.