Jaaroverzicht

6 nieuwsberichten

1. Wegenwacht geëerd voor levensreddend werk

24 maart 2016

Wegenwacht Jeroen Haeck is vanmiddag door burgemeester Posthumus van Koggenland gehuldigd voor zijn kordate optreden bij een ongeval op 9 juli vorig jaar, waardoor hij mensenlevens redde. Jeroens collega Cees Brouwer was die dag snel ter plekke om een helpende hand te bieden; hij was er vanmiddag ook bij.

2. Winkel Amstelveen in het nieuw

24 maart 2016

De geheel vernieuwde ANWB-winkel in Amstelveen gaat vandaag weer open. De afgelopen dagen zijn erg druk geweest voor winkelmanager Brigitte van Ombergen en haar team. 'Samen met assistent-winkelmanager Devika Derks heb ik als laatste nog alle schappen nagelopen, de prijskaarten neergezet en de balie opgeruimd. De rest van het team heb ik gisteren een dagje vrij gegeven, omdat er op de eerste dagen na de opening enorm veel op ze afkomt.'

3. Raad van Kinderen bezoekt hoofdkantoor

23 maart 2016

Leerlingen van groep 7 van de Haagse Paschalisschool, die als ‘Raad van Kinderen’ meedenkt over onze toekomst van de ANWB, zijn te gast op het hoofdkantoor.

4. Winkel Leidschendam open na totale renovatie

23 maart 2016

Vandaag opent de geheel vernieuwde ANWB-winkel Leidschendam zijn deuren. Om de drukte rond de opening aan te kunnen, krijgt het team van de winkel in Leidschenhage deze dagen hulp van collega's uit andere winkels in de omgeving.

5. Oude telefoons leveren goed doel € 950 op

10 maart 2016

Sinds begin dit jaar levert de ANWB afgedankte zakelijke mobiele telefoons in bij L8P. Dit bedrijf verwijdert de data en checkt welke toestellen nog werken. Wat niet meer bruikbaar is, wordt milieuvriendelijk verwerkt. Goede toestellen krijgen elders in de wereld een tweede leven.

6. Wegenwachtkleding genomineerd

8 maart 2016

Met de nieuwe Wegenwachtkleding maakt de ANWB kans op een Corporate Fashion Award. Samen met 2 andere bedrijven zijn we genomineerd in de categorie Workware. Op 5 april wordt de winnaar bekend.