Wij hebben een hotel geboekt inclusief GRATIS parkeren, nu extra betalen voor parkeren

Vraag gesteld door danielle21 op 09 september 2018

Graag willen willen wij weten wat onze rechten (& plichten) zijn ten opzichte van deze misleidende advertentie. Wij hebben al diverse keren telefonisch contact gehad met zenhotels en het komt erop neer dat het gewoon pech is. Deze reservering staat ook nog steeds zo op de pagina van het zenhotels vermeld.

Antwoord van Henny

ANWB Expert

Via Zenhotels heeft u een hotel geboekt inclusief gratis parkeren. Achteraf bleek dat er voor het parkeren toch betaald moest worden.Uw vraag is wat u hieraan kunt doen nu u er met Zenhotels niet uitkomt.

Ik raad u aan om een klacht niet telefonisch aan te melden maar om deze via e-mail te versturen.U geeft aan dat het gratis parkeren bij het hotel nog steeds op de site staat vermeld. Zorg dat u hiervan in ieder geval een print heeft, zodat u kunt bewijzen wat u heeft geboekt.

Het e-mailadres is support@zenhotels.com en het telefoonnummer is : 00357-25654148.

Als u er niet uitkomt met de ondernemer dan kunt u contact opnemen met het Europees Consumenten Centrum (ECC). Het ECC bemiddelt bij geschillen over de grens.

Meer informatie over het ECC kunt u vinden op onze website.