Hotel anders dan beloofd

Vraag gesteld door BikeBoy7 op 23 augustus 2017

Ik ben op vakantie in Griekenland. Het hotel is helaas helemaal niet zoals het op de website stond en ik wil dat de reisorganisatie een hotel regelt dat wel goed is. Wat kan ik doen?

Antwoord van Annemieke

ANWB Expert

U bent op vakantie in Griekenland. Het Hotel is niet zoals het zou moeten zijn volgens de informatie van de reisorganisatie. U vraagt wat u kunt doen.

Meldt uw klacht bij de vertegenwoordiger van de reisorgantisatie ter plaatse. Is deze niet aanwezig of wordt uw klacht niet binnen een redelijke termijn opgelost, neemt u dan contact op met de reisorganisatie zelf. Zorg dat u kunt aantonen dat u tijdig heeft geklaagd, bijvoorbeeld door het invullen van een klachtenformulier. Verzamel tevens bewijs van de zaken die niet zijn zoals beloofd. Bijvoorbeeld door foto's of een video.

Meer informatie over wat te doen bij problemen op reis vindt u op onze website.